بورساخبار بورس و اقتصاد

پیش‌بینی بورس فردا ۲۳ دی ۹۹

همانطور که می دانید بازار بورس یکی از محبوب ترین و البته پر ریسک ترین بازار های مالی در جهان می باشد. ریسک بالای این بازار به این دلیل است که عوامل مختلفی بر بازار بورس تاثیر گذار است. همین موضوع باعث می شود که سرمایه گذاران برای مدیریت معاملات خود به تحیل های بورسی و پیش بینی ها نیاز داشته باشند. اما تحلیل بورس کار ساده ای نیست و تنها کارشناسان بازار سرمایه ، تحلیل گران اقتصادی قادر به پیش بینی بورس و ارائه تحلیل های اقتصای هستند. در ادامه قصد داریم با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ بپردازیم.
معاملات امروز بازار سهام روند متعادلی داشت اما در یک ساعت پایانی، معاملات عرضه بیشتر و شاخص کل منفی شد. با این روند آیا بورس فردا مثبت می‌شود؟

به عقیده کارشناسان ریسک‌هایی که تا پیش از این بازار سرمایه را تهدید می‌کرد، کنترل شده و تنها ریسک پیش‌روی بازار سهام، انتظار کاهش قیمت دلار است. اگرچه به گفته کارشناسان قیمت دلار بیش از این کاهش نمی‌یابد. با وجود از بین رفتن ریسک‌ها، بورس فردا چه می‌شود؟

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با اشاره به قیمت دلار گفت: ابعاد روانی روی بازار سهام تاثیر زیادی دارد و همچنین چشم‌انداز دلار نزولی است و من نیز عقیده دارم  کف قیمت دلار ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان است. از طرفی معنقدم بازار سهام با دلار ۲۰ هزار تومانی بسته شده و با این قیمت نیز ارزندگی دارد.

این کارشناس در رابطه با روند صعودی آغاز شده در بورس گفت: بورس توانایی تداوم روند صعودی را ندارد و بعد از یک روز مثبت شدن متعادل می‌شود. همچنین تا زمانی که سایه ابهام در بازار سهام وجود دارد بازیگران بزرگ نوسان‌گیری می‌کنند و همین امر باعث نوسان می‌شود.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: بورس فردا متعادل خواهد بود اما شاخص کل با منفی بازگشایی می‌شود.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا