بورساخبار بورس و اقتصاد

پیش‌بینی بورس فردا ۲۸ بهمن ۹۹

بازاربورس روز گذشته با ضعف تقاضا در معاملات سهام مواجه شد و در مواجهه با افزایش حجم صفوف فروش بار دیگر شاهد خروج نقدینگی ۳۶۸ میلیارد تومانی بود. در این روز افت قیمت دلار و فعال شدن موجی از شناسایی سود از سوی سهامدارانی که عمدتا دیدی کوتاه‌مدت برای سرمایه‌گذاری در پیش گرفته‌اند به تغییر مسیر قیمت‌ها انجامید. ضمن آنکه ترس از گرفتار شدن در تله دامنه نوسان منفی ۲ درصدی بر فشار فروش‌ها افزود و بازگشت مجدد بازار به روند صعودی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.
شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند صعودی همراه بود اما فشار فروش در جریان معاملات دیروز زیاد شد و امروز نیز عرضه در شاخص‌سازان بورس را منفی کرد. اما سوال اینجاست که دور دوم روند صعودی بورس کی آغاز می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بورس فردا گفت: به دلیل اینکه معاملات امروز با تحرکات مثبت همراه بود احتمالا فردا بورس روند مثبتی دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: قیمت سهم‌ها واقعا ارزنده است و قطعا با منتشر شدن گزارش‌ها می‌توان این موضوع را تایید کرد.

این کارشناس در رابطه با روند بورس در آینده گفت: احتمالا شاخص کل تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رشد می‌کند و از طرفی بحث‌هایی از کاهش نرخ سود بانکی مطرح است که اگر نرخ سود بانکی کاهش پیدا کند می‌تواند تاثیر زیادی بر روند بورس داشته باشد.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا