فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل تکنیکال جفت ارز EURAUD در تایم روزانه ۲۸ اردیبهشت ۹۹

در این مطلب به تحلیل تکنیکال جفت ارز EURAUD در تایم فریم روزانه می پردازیم. توجه داشته باشید این تحلیل ها فقط نظر شخصی تیم فیماچارت است و به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نمی باشد.

جفت ارز EURAUD

نوشته های مشابه

همانطور که در تصویر به خوبی قابل مشاهده است، جفت ارز EURAUD در بلند مدت درون یک مثلث قرار داشته که توانسته مثلث را به سمت بالا شکسته و دوباره به آن پولبک بزند. مقاومت استاتیکی که با رنگ قرمز مشخص شده می تواند مانع از ریزش جفت ارز باشد. تا زمانی که محدوده مشخص شده قرمز رنگ به سمت پایین شکسته نشده، می توان به رشد این جفت ارز امیدوار بود.

 

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام من خودم هم اندکی با فضای فارکس آشنایی دارم میخواستم بدونم به غیر از کانال تلگرامی تون آموزش خصوصی هم دارید؟ تحلیلی و مطالبی که در سایت گذاشتید خیلی نظرمو به خودش جلب کرد.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    به نظر شما و تیم حرفه ای تون چند درصد از استراتژی و چند درصد از روانشناسی مالی و چند درصد از مدیریت سرمایه میتوان برای موفقیت در بازار فارکس مهم باشد.
    آخه من چند وقتی هست در بازار فعالم ولی به موفقیت قابل قبولی نرسیدم و تنها موفقیتم اینه که تا حالا سرمایه خودمو از دست ندادم و سودم هم آن چنان نبوده میشه راهنماییم کنید؟

    1. سلام
      ممنون از نقطه نظر شما
      همه مواردی که عرض کردید قطعا مهم هستند. بهتره حداقل یک سال آموزش ببینید و در محیط دمو کار کنید و بعد با سرمایه کم در بازار واقعی معامله کنید. در محیط دمو روانشناسی و احساساتی وجود نداره و بیشتر تجربه و شناخت کامل تحلیل تکنیکال و بنیادی نیاز هست. اما وقتی که وارد محیط ترید واقعی شدید، احساسات تا ۸۰ درصد روی شما تاثیر میزاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا