بورستحلیل سهام

تحلیل نماد خفنر در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۹

شرکت فنرسازی خاور در بورس تهران با نماد خفنر عرضه ثبت شده است و زیرمجموعه گروه خودرو و ساخت قطعات است. همانطور که در نمودار سهم نیز مشخص است، سهم در یک ناحیه جذاب تکنیکالی قرار گرفته است و می تواند برای خرید مناسب باشد.

اگر با الگوهای تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشید، مشاهده می کنید که خفنر تشکیل الگوی پرچم داده و در صورتی که فردا نیز پایانی مثبت داشته باشد، این الگو تکمیل خواهد شد. اگر الگوی پرچم در این سهم تکمیل شود، سهم معمولا به اندازه دسته پرچم رشد خواهد کرد. اولین هدف قیمتی ۲۹۶۹۵ ریال می باشد که دقیقا سقف قبلی می باشد و پیش بینی می کنیم سهم به زودی به سقف قبلی خود برسد.

نوشته های مشابه

 

نماد خفنر

همچنین خط روند در Rsi به خوبی نشان می دهد که سهم آماده یک حرکت خوب در کوتاه مدت است.

صورت های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ (حسابرسی نشده):

شرکت فنرسازی خاور در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۸ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۱۳۴% در این دوره به ازای هر سهم ۱۵۴ ریال سود محقق کرده است. خفنر با سرمایه ثبت شده ۴۶۷۹۳۸ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ مبلغ ۷۱۸۸۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰% افزایش داشته است.

توجه داشته باشید که تحلیل ها صرفا نظر شخصی بوده و حتما قبل از هر گونه خرید و فروش سهام، تمام جوانب را در نظر گرفته و تحلیل شخصی خود را داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا