بورستحلیل سهام

تحلیل تکنیکال نماد غشهداب ۲۶ خرداد ۹۹

کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با نماد غشهداب در بازار دوم فرابورس ایران فعال است. غشهداب دارای یک میلیارد و سیصد میلیون سهم است که به طور متوسط در روز حدود ۲۵ میلیون برگه سهام معامله می شود.

با نگاهی به تابلوی سهم، امروز یعنی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۹، این سهم بیش از ۸۴ میلیون حجم خورد (بیشتر از سه برابر میانگین حجم ماه) که با توجه به اصلاح سهم در چند روز گذشته، می تواند نویدبخش یک رشد خوب باشد.

نوشته های مشابه

نمودار تکنیکال

با نگاهی به نمودار سهم، چیزی که به نظر می رسد، غشهداب در حال رسیدن به یک حمایت بسیار قوی است. البته با مثبت شدن سهم در پایان بازار امروز، به نظر می رسد از همین ناحیه سهم برگردد و در روز کاری فردا به صف خرید برسد.

تحلیل تکنیکال غشهداب

سهم با قوی ترین حمایت خود که در تصویر با خط آبی نشان داده شده حدود ۱۳ درصد فاصله دارد. یعنی در صورت اصلاح بازار و ریزش سهم، حدود ۱۳ درصد ریزش کرده تا به حمایت برسد. در صورت رشد نیز اولین هدف قیمتی سقف قبلی است که در حدود ۲۰ درصد سود نصیب سهامداران خود خواهد کرد.

اندیکاتور Rsi وضعیت مناسبی را نشان می دهد و می توان نتیجه گرفت که به خط ۵۰ Rsi واکنش نشان داده و دوباره رشد خواهد کرد. البته هنوز مکدی وضعیت خوبی ندارد و در صورتی می توانیم از اندیکاتور مکدی تایدییه دریافت کنیم که میلیه های هیستوگرام به بالای خط صفر برسند.

نتیجه گیری

به طور کلی و با توجه به افزایش سرمایه نسبتا جذابی که سهم از تجدید ارزیابی در آینده نزدیک خواهد داشت، می توان به صورت پله ای اقدام به خرید سهم کرد.

مهم: توجه داشته باشید هیچکسی در دنیا نمی تواند روند یک سهم را به طور قطعی پیش بینی کند و تمامی تحلیل ها صرفا نظرات و تجربیات شخصی هر تحلیلگر بوده و هست. پس هیچ وقت با تمام سرمایه و یا پولی که با آن نیاز دارید اقدام به معامله در بورس و بازارهای مالی نکنید تا در صورت اصلاح و ریزش بازار، دچار استرس و مشکلات روحی نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا