ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

نهنگ بیت کوین: پیش از صعود بعدی, انتظار نابودی آلت کوین ها را دارم!

اگر به توییت بیت کوین یا ارزهای دیجیتال در طول نیم سال گذشته نگاه کرده باشید، احتمالا “Joe007” را می شناسید. او یک نهنگ بیت کوین با نام مستعار است که از طریق سیستم تابلوی Bitfinex، نشان داد که میلیون ها دلار در ماه تجارت می کند.

بعد از یک وقفه دو ماهه، Joe007 هفته گذشته به توییتر Crypto بازگشت. و به سرعت اظهارنظرهای جالب و جانب دارانه ای کرده است.

پیش بینی نهنگ بیت کوین: انقراض و نابودی آلت کوین ها

Altcoin ها طی هفته ها و ماه های اخیر بسیار خوب عمل کرده اند. در نموداری که توسط یکی از تحلیلگران داده های بازار صنعت منتشر شد، این روند را به خوبی نشان داده و چنین ادعا کردند که از ابتدای سال، اکثریت آلت کوین ها واقعا از بیت کوین فراتر رفته و پیشی گرفته اند.

با این حال طبق گفته Joe007 این روند مدت طولانی دوام نخواهد داشت. وی در تاریخ ۳ ژوئیه نوشت که نظر او این است که:

رویدادی در جهت نابودی دسته جمعی …کوین ها (s**tcoin) به احتمال زیاد قبل از تجمیع بعدی بیت کوین رخ خواهد داد. آنچه را که می خواهید انجام دهید.

سرمایه گذار بیت کوین در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارانش درباره معیار سلطه BTC، این پاسخ را داد.

Joe007 که فراتر از یک سرمایه گذار است, انتظار شکست اکثر ارزهای غیر بیت کوین را دارد.

آدام بک (Adam Back), مدیر اجرایی شرکت زیرساخت های بیت کوین Blockstream، در ماه ژوئن اظهار داشت که تنها یک ارز رمزنگاری وجود دارد و آن هم بیت کوین است.

در این میان جیسون کالاکانیس، کارآفرین برجسته و سرمایه گذار محبوب که به دلیل سرمایه گذاری در Uber ، Robinhood و Trello شناخته شده است، نیز اظهار نظر جالبی داشته است. وی در تاریخ ۲۷ ژوئن در مورد اثربخشی پروژه های altcoin گفت:

از لحاظ تاریخی، ۹۹٪ پروژه های ارزهای رمزنگاری شده به درد نخور بوده و زباله هایی هستند که توسط ابلهان غیرمجاز اجرا می شوند، تنها ۱٪ از آنها این گونه نیستند و می توانند جهان را تغییر دهند. من منتظر ارائه آن ۱٪ هستم تا بتوانم با مشتریانشان صحبت کنم. آیا شما مشتری دارید؟

بعلاوه، کالاکانیس (Calacanis) پس از ادعای این که بیت کوین می تواند مجددا به $ ۵۰۰-۰ برسد, دوباره نسبت به این دارایی تا حدودی خوش بین شده است.

انحراف ضد_اتریوم او

Joe007 طی ماه های اخیر بطور خاص اتریوم را هدف قرار داده است. براساس گزارش های قبلی از Bitcoinist، نهنگ بیت کوین, بازار مالی غیر متمرکز را ماشین “Rube Goldberg” می نامد که در آن هرگز نمی دانید کدام قسمت ریزش می کند یا بعدا هک می شود. اظهارات وی اندکی پس از وقوع یک سری هک پروتکل DeFi مطرح شد.

با این حال این اتفاق بسیار دورتر از پایان سخنان این سرمایه گذار بود. DeFi جزء “برنامه های بازاریابی” توسط طرفداران اتریوم است، Joe007 همچنین برنامه های مالی مبتنی بر blockchain را بی فایده خوانده و افزود:

DeFi چیزی جز بازخورد بازاریابان در پشت پرده اتریوم نیست. بدیهی است که آنها سعی در ایجاد رغبت مشابه ICO دارند.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا