بورسعرضه اولیه

عرضه اولیه آبادا چهارشنبه می آید

شرکت تولید نیروی برق آبادان در بورس تهران با نماد آبادا درج شد و قرار است در روز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ در بورس عرضه شود. این عرضه ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد کل شرکت است که در سقف قیمتی ۱۵۵۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه آبادا

نوشته های مشابه

با توجه به این که در این عرضه اولیه ۲۵۰ میلیون سهم به عموم عرضه می شود و با توجه به شرکت حدود ۵ میلیون کد بورسی، احتمالا به هر نفر حدود ۵۰ سهم معادل ۷۷ هزار تومان تعلق می گیرد.

معرفی آبادا:

در سایت این شرکت به نشانی www.abadanpg.com آمده است:

تاریخچه

– شرکت تولید نیروی برق آبادان در اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۲۷ و براساس اساسنامه شماره ۱۸۲۲۷۸ /ت/۳۵۹۶۰/ه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۱۰ مصوب هیئت محترم وزیران در تاریخ ۱۳۸۷/۰۴/۰۸ تحت شماره ۴۹۶۷ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آبادان به ثبت رسید و با توجه به صورتجلسه مورخ ۱۳۸۷/۰۶/۳۱ مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مشترک شرکتهای تولید نیروی برق فعالیت رسمی خود را از تاریخ ۱۳۸۷/۰۷/۰۱ آغاز نمود. کلیه اموال و دارائیهای نیروگاه آبادان نیز از تاریخ فوق الذکر از شرکت برق منطقه ای خوزستان به شرکت توانیر و سپس به شرکت تولید نیروی برق آبادان منتقل گردید.

– همچنین بر اساس قرارداد شماره ۳۸۸۱/۴۳ مورخ ۱۳۹۳/۰۲/۲۴ سازمان خصوصی سازی، شرکت از تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ به گروه خریداران شامل ۱- شرکت مهندسی ری نیرو ۲- شرکت گروه اقتصاد مفید ۳- شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا ۴- شرکت گروه توسعه انرژی تدبیر ۵- شرکت توسعه حفاری تدبیر ۶- شرکت بازرگانی نفت پارس، واگذار شده و در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۰۴ اموال و دارائیهای نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان از شرکت توانیر به مالکین جدید تحویل و تحول گردیده است.

حوزه فعالیت آبادا

– تولید و فروش انرژی در چارچوب ضوابط و مقررات بازار برق به اشخاص حقیقی و حقوقی

– انجام اقدامات لازم به منظور ارتقاء بهره وری، تعمیر و نگهداری، توسعه و بهینه سازی تأسیسات

– سرمایه گذاری و مشارکت در احداث و خرید نیروگاه

– تهیه و تأمین ابزار، ماشین آلات و تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز در زمینه فعالیت شرکت

– همکاری و مشارکت با سایر شرکتها و موسسات در جهت تحقق موضوع فعالیت

– مبادرت به سایر فعالیتهایی که مستقیم با موضوع فعالیت شرکت (تولید نیروی برق) مرتبط باشد.

مأموریت

– بهره برداری بهینه از نیروگاه با به کارگیری فناوریهای روز توسط نیروهای کارآمد و تولید برق بیشینه از طریق افزایش آمادگی با توجه به الزامات HSE

چشم انداز

– قرار گرفتن در زمره پنج شرکت برتر تولید کننده برق غیر دولتی با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و همگام با فناوری روز.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا