ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

عرضه رمز ارز توسط Mastercard

Mastercard در تلاش است تا همچنان جلوتر از منحنی و دیگر رقبای خود بماند و به همین سبب در طی چند ماه گذشته خدمات بسیاری را به کاربران صنعت رمزارزها ارائه داده است.

به نظر می رسد هیجان آنها در مورد آینده ارزهای دیجیتال رو به رشد است، چرا که آنها به تازگی اعلام کرده اند قصد دارند برنامه دارایی های دیجیتال خود را تسریع دهند.

این امر به صادرکنندگان امکان می دهد تا کارت های ایمن و استاندارد را به سرعت وارد بازار کنند که باعث می شود کاربران بتوانند با ارز دیجیتال معامله کنند.

براساس این اطلاعیه، Wirex اولین پلتفرمی خواهد بود که به برنامه Mastercard می پیوندد و به آنها امکان می دهد تا کارت های اعتباری بر بستر رمز ارز را به مشتریان ارائه دهند.

تسریع Mastercard با افزایش برنامه های رمزارز

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی اوایل امروز، مستر کارت اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای تسریع در پیشرفت برنامه کارت های رمزارز است.

این برنامه جنبه ای از استراتژی رشد بلاک چین آنها است و مستلزم ورود و میزبانی از شرکای استراتژیک است. همه آنها می توانند با افزایش سهولت تراکنش کاربران، به پیشرفت و گسترش دارایی های دیجیتال کمک کنند.

در نسخه منتشر شده، این شرکت اعلام کرده که آنها اکنون با ارائه دسترسی به تمام مواردی که برای ورود هرچه سریع تر شرکای فعلی و آتی خود به بازار لازم است، روند پیشرفت و توسعه برنامه خود را به شدت سرعت بخشیده است.

با افزودن تجربه مشارکت ارزهای دیجیتال و کارت های رمزارز به برنامه Mastercard, از برندهای نوظهور و fintech ها نیز دعوت شده و دسترسی آنها به تمام مواردی که برای رشد سریع نیاز دارند فراهم شده است.

Mastercard همچنین اعلام کرد که Wirex اولین شرکتی است که عضویت اصلی و مدیریتی را خواهد داشت. این عضویت به آنها این امکان را می دهد که با استفاده از زیرساخت های پرداخت Mastercard, مستقیما کارت صادر کنند.

با استفاده از کارت ها، کاربران می توانند هزینه کالاها و خدمات در تمام میلیون ها پایانه پرداختی مسترکار‌ت در سراسر جهان را با رمز ارز پرداخت کنند. این برنامه همچنین یک برنامه پاداش ارائه می دهد که حداکثر ۱.۵٪ تخفیف به مشتریان می دهد.

نایب رییس Mastercard: بازار رمز ارزها با سرعت زیادی در حال رشد است

 Raj Dhamodharan معاون اجرایی دارایی های دیجیتال و محصولات بلاک چین در Mastercard, در مورد مشارکت Wirex و برنامه های این شرکت برای تسریع در برنامه های پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال, بیان کرده که بازارهای رمزارزها با سرعت بالایی در حال رشد هستند.

وی گفت: “بازار رمزارزها همچنان رو به رشد است و Mastercard نیز با ایجاد تجربه های ایمن برای مشتریان و مشاغل در اقتصاد دیجیتال, رشد رمزارزها را سرعت می بخشد.”

از آنجا که بسیاری از افراد, دارایی های دیجیتال را جایگزین خوبی برای ارزهای سنت برای پرداخت می دانند، رشد و گسترش این کارت ها می تواند به ترغیب بیشتر و پذیرش گسترده رمز ارزها کمک کند.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا