فارکساخبار اقتصاد جهان

نفت وست تگزاس اینترمیدیت (WTI) رشد کرد, هر بشکه ۴۲.۰۰ دلار

  • قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت (WTI) در سه شنبه از ۴۲.۰۰ دلار بیشتر خواهد شد.
  • ابراز احساسات در بین تاجران و اخبار اوپک پلاس این حرکت را تقویت می کنند.
  • گزارش هفتگی API در مورد ذخایر نفت خام ایالات متحده فردا منتشر خواهد شد.

هر بشکه نفت West Texas Intermediate در تلاش است تا قیمت تثبیت شده اش را بشکند و بالاتر از نرخ ۴۲.۰۰ دلار در روز سه شنبه قرار بگیرد.

WTI با مشکل ۲۰۰ روزه SMA روبرو است

قیمت هر بشکه WTI که مرجعی برای نفت خام سبک شیرین آمریکایی هاست, به پشتوانه خبرهای مثبت دارای نوسان شده و باعث تقویت ریسک می شود.

در واقع، خبرهای امیدوار کننده در مورد واکسن ویروس کرونا بعلاوه بازگشایی تدریجی اقتصاد در چین, امیدها را به افزایش تقاضا برای نفت تقویت کرده و منجر به پیشروی بیشتر حرکت فعلی می شود.

علاوه بر این، آخرین تصمیم های اوپک پلاس در خصوص کاهش میزان تولید نفت در ماه آگوست به علاوه دیگر توافقات اخیر به منظور افزایش محرک ها در اروپا، در خوش بینانه ترین حالت می تواند در همه جوانب موثر باشد.

در جلسه فردا، API گزارش هفتگی خود را در مورد موجودی نفت خام ایالات متحده, پیش از گزارش رسمی چهارشنبه توسط وزارت دفاع آمریکا منتشر خواهد کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از جامعه سفته بازان، گزارش موقعیت یابی CFTC نشان می دهد که میزان خالص نفت خام در هفته منتهی به ۱۴ ژوئیه به اوج خود در ۲ هفته اخیر صعود کرده است.

نفت

سطح قابل توجه WTI

در حال حاضر هر بشکه نفت WTI حدود ۳.۰۰٪ در ۴۲.۰۰ دلار بدست می آورد و با مقاومت بعدی در ۴۳.۴۶ دلار (۲۰۰ روزه SMA) مواجه می شود و با ۴۸.۶۴ دلار (ماهانه ۳ مارس) و سپس ۵۴.۴۵ دلار (ماهانه فوریه ۲۰) پشتیبانی می شود. در روند نزولی، ۳۸.۵۶ دلار (۱۰ ژوئیه) بر روی ۳۶.۲۳ دلار (SMA پنجاه و پنج روزه) و سرانجام ۳۴.۳۸ دلار (کمترین در ۱۵ ماه ژوئیه) هدف گذاری می شود.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا