ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین

  • روز دوشنبه بیت کوین روند صعودی بالای ۱۲،۰۰۰ دلار را از سر گرفت و امیدها برای رسیدن به ۱۴۰۰۰ دلار را زنده نگه داشت.
  • گاوهای BTC / USD باید برای اطمینان از کاهش قیمت ها و حفظ سود, حجم معاملات را کاهش دادند و قیمت در حدود ۱۱,۸۰۰ دلار باقی ماند.

بالاخره قیمت بیت کوین موقعیت خود در بالاتر از ۱۲،۰۰۰ دلار را بازپس گرفت. این امر بعد از یک دوره نوسان بین بازه حمایت ۱۱،۵۰۰ دلار و مقاومت با ۱۲،۰۰۰ دلار اتفاق افتاد. جلسه آخر هفته همچنان صعودی بود اما گاوها برای حفظ سود قیمت ها را کاهش دادند.

بیت کوین

بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب, در حدود ۱۲،۰۱۷ دلار قیمت دارد و حدود ۲.۹۰٪ به نسبت روز قبل افزایش داشته است. بیشترین قیمتی که امروز معامله شده است ۱۲,۰۸۳ دلار است. هفته گذشته بیت کوین توانست به اوج ۱۲,۱۴۵ دلار برسد، اما پس از آن به شدت افت کرد. این ارز تمام هفته را در تلاش بود تا روند را تغییر و فشار فروش را کاهش دهد.

به نظر می رسد که با توجه به اینکه خریداران روی سطوح بالاتر تمرکز می کنند، سود فعلی بالای سطح ۱۲,۰۰۰ دلار باقی می‌ماند و با سطح ۱۲,۲۰۰ دلار شروع می شود. RSI پس از یک دوره سقوط به زیر سطح ۷۰، اکنون در حال برگشت به سمت سطح اشباع خرید است.

سایر تحلیل‌ها نشان می دهد که خریداران در حال رساندن بیت کوین به قیمت مدنظر هستند‌. به عنوان مثال MACD در سطح ۵۹۸ نگه داشته شده است و یک واگرایی صعودی ایجاد کرده است. ضروری است که خریداران برای تمرکز روی دستاوردها اجازه ندهند قیمت به زیر ۱۲,۰۰۰ دلار برسد.

سطوح مهم بیت کوین

مقاومت یک: ۱۲.۲۱۵ دلار, با توجه به اوج هفته قبل این سطح مهم است.

مقاومت دو: ۱۲,۳۴۰ دلار, نقطه محوری مقاومت یک ماهه و نقطه محوری مقاومت هفتگی

مقاومت سه: ۱۲,۹۶۵ دلار, با توجه به سطح مقاومت دوم

حمایت اول: ۱۱,۹۶۵ دلار, خط میانی اندیکاتور Bollinger Band پانزده دقیقه‌ای. خط بالایی Bollinger Band چهار ساعته و خط بالای Bollinger Band یک ساعته.

حمایت دو: ۱۱،۷۱۴ دلار, سطح SMA50 یک ساعته و سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی

حمایت سه: ۱۱،۵۸۹ دلار, سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی و خط پایینی Bollinger Band پانزده دقیقه‌ای

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا