ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

راه اندازی اولین Debit کارت ویزای ملی لایت کوین (Litecoin)

اولین Debit کارت ویزای ملی لایت کوین (Litecoin) در حال راه اندازی است.

چارلی لی در این باره اظهار داشت که این دومین تلاش آنها برای انجام این کار است و تمامی اقدامات قبلی آنها با شکست مواجه شده بود.

ما قبلا با LitePay روی دبیت کارت کار می کردیم اما وقتی LitePay از کار افتاد، این پروژه نیز ناکام ماند.

لی همچنین بین این دبیت کارت بومی Litecoin و سایر کارت های رمزنگاری که از این ارز پشتیبانی می کنند، تمایز قائل شد. وی گفت:

امروزه کارت های بدهکاری رمزنگاری دیگری نیز وجود دارند که از Litecoin پشتیبانی می کنند، اما آنها فقط از LTC حمایت می کنند. این کارت به صورت یک کارت ملی LTC است، بنابراین وجوه در این کارت LTC نگهداری می شوند تا زمانی که کارت را تعویض کنید.

اگرچه لایت کوین بازها می تواند از قبل برای دریافت این کارت ثبت نام کنند، اما خود این سرویس برای چند هفته دیگر ارائه نمی شود. لی با اشاره به این نظر خود خاطر نشان کرد:

هیچ چیزی به نام “ماکسیمالیسم لایت کوین” وجود ندارد. من فکر نمی کنم که این کلمه در مورد لایت کوین بگنجد و حتی وجود داشته باشد. بیشتر لایت کوین بازها همچنین طرفدار بیت کوین هستند و در آن سرمایه گذاری می کنند.

کاربران قادر به سپردن دوازده مورد از محبوب ترین ارزهای رمزپایه، از جمله استیبل کوین های اصلی است. به گفته لی، تاکنون تقریبا ۳۰۰ کاربر ثبت نام کرده اند. در همین حال Litecoin به طور مداوم از نظر بازار در بین ده کوین برتر باقی مانده است و یکی از ارزهایی است که بیشترین دنبال کننده را در رسانه های اجتماعی دارد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا