ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

جهش بیت کوین برای عبور از سطح قیمت ۱۲,۹۰۰ دلار

گاوهای بیت کوین در تلاش هستند تا نوسان قیمتی را بین ۱۲،۰۰۰ تا ۱۲،۲۰۰ دلار نگه دارند تا بتوانند برای صعود به  ۱۲،۹۰۰ دلار آمادگی پیدا کنند.

با کاهش قیمت بیت کوین به ۱۱,۷۳۵ دلار ، به نظر می‌رسد که این رمز ارز در حال آماده شدن برای رسیدن به سطح قیمت بالاتر از ۱۲,۰۰۰ دلار در روز جاری است.

  • با وجود اصلاح ۴.۴٪ بعد از گذشت چند روز بالاخره امروز قیمت بیت کوین روند صعودی در پیش گرفت و گاوهای این بازار در تلاش برای رسیدن به ۱۲،۰۰۰ دلار هستند.
  • به گفته تحلیلگران، شاخص S&P 500 نیز شروع بازار صعودی جدید را تایید کرده است.
  • قیمت بیت کوین را به اولین سطح حمایتی رساند. پس از تبدیل شدن سطح مقاومتی به سطح حمایتی، چنین روندهای اصلاحی کاملا طبیعی و سازنده است.

نمودار-بیت-کوین

منبع: Coin360

نکته مثبت این است که کندل روزانه هنوز کندل قبلی را درگیر نکرده و الگوی کف قیمت روزانه دست نخورده باقی مانده است.

در حال حاضر به نظر می رسد که گاوها برای تبدیل سطح قیمت ۱۲,۱۰۰ تا ۱۲,۲۰۰ دلار به سطح حمایتی تلاش می کنند که در صورت دستیابی، پایه محکمی را برای بیت کوین ایجاد می کند که تا سطح ۱۲,۹۰۰ دلار رشد کند.

جالب اینجاست که همزمان با اصلاح قیمت بیت کوین و کل بازارکریپتو، شاخص S&P 500 رکورد بالای روزانه را در ۳،۳۹۵.۰۶ ثبت کرد و توانست به طور موثری از ماه مارس و در طول مدت شیوع ویروس کرونا, کلیه ضررها را از بین ببرد.

به گفته تحلیلگران CNBC، پایان معاملات امروز, شروع بازار جدید صعودی در سهام را نوید می دهد.

در همین حال، طلا و نقره نیز کاهش قیمت های ناچیزی را به ثبت رسانده اند اما هر دو دارایی در نزدیکی رکورد های چند ساله اخیر خود باقی مانده اند.

روند صعودی مداوم طلا و نقره حاکی از آن است که حتی اگر سهام و بازار بورس روند صعودی خود را به سمت ثبت افزایش قیمت های جدید از سر بگیرد، باز هم سرمایه گذاران نسبت به آینده ایالات متحده و اقتصاد جهانی تا حدودی تردید دارند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین. منبع: Coin360

در کمال تعجب، altcoin کاهش قیمت جدی به خود دیده و قیمت بیت کوین به ۱۱,۷۳۴ دلار کاهش یافته است.

بیشترین اصلاح قیمت متعلق به (Chainlink (LINK با ۱۷.۲۹٪ کاهش بوده است و در زمان نوشتن این مطلب altcoin 18.94٪ با بالاترین قیمت ثبت شده خود فاصله دارد.

قیمت اتر (ETH) نیز صعود کرد و قبل از رسیدن به ۴۲۵ دلار، به ۴۱۲.۲۸ دلار پولبک زد. EOS، یکی دیگر از ارزهای قدرتمند اخیر نیز ۹.۱۳ درصد اصلاح شد اما altcoin از آن زمان بهبود پیدا کرده و در حال حاضر با ۳.۶۲ دلار معامله می شود.

طبق داده های CoinMarketCap، مجموع ارزش کل بازار رمز ارزها ۳۷۷.۵ میلیارد دلار و شاخص تسلط بیت کوین در حال حاضر ۵۹٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا