اخبار اقتصاد جهانفارکس

انتشار اخبار ناامیدکننده اقتصاد آمریکا, قیمت فلز زرد را بار دیگر بالا برد!

از آنجا که امیدها برای بازگشت به شرایط عادی و اقتصاد پیش از کرونا تقریبا بسیار کم است و اکثر سرمایه گزاران رو به دارایی های امنی همچون طلا آورده اند, این فلز زرد در صبح روز چهارشنبه در آسیا در مسیر رشد قرار گرفت.

داده های منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد که شاخص اطمینان مصرف کنندگان در ایالات متحده آمریکا به ۸۴.۸ کاهش یافته است. ترس از افزایش بیکاری ناشی از همه گیری ویروس کرونا، این شاخص را به پایین ترین سطح خود از ماه می ۲۰۱۴ رساند.

رئیس جمهور چین، شی جینپینگ, نیز روز سه شنبه هشدار داد که اقتصاد چین با “تغییر آشفتگی” روبرو است ، به طوری که این کشور به طور فزاینده به تولید داخلی برای ترغیب به رشد وابسته است.

معاملات آتی طلا در ساعت ۱۲:۴۲AM ET با ۰.۴۷٪ افزایش به نرخ ۱.۹۳۲.۰۵ دلار رسید.

در همین حال، واکسن شرکت AstraZeneca به نام AZD7442 به اولین داوطلبان تزریق شد تا در فاز نخست, عملکرد آن مورد مطالعه قرار گیرد.

نگاه خوش بینانه ای که به از سرگیری مجدد مذاکرات ما بین ایالات متحده و مقامات چینی وجود دارد سبب شده تا در روز دوشنبه، این فلز زرد با افت قیمت مواجه شود. اگرچه همچنان دو طرف در مورد موضوعاتی اختلاف نظر دارند و تنش همچنان ادامه دارد.

سرمایه گذاران اکنون در انتظار سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هستند، که قرار است در کنفرانس روز پنجشنبه جکسون هول برگزار شود.

منبع: Investing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا