ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

نهنگ ها بیش از ۱ میلیون ETH را قبل از سقوط ۳۵ درصدی قیمت فروختند

نهنگ ها بیش از ۱ میلیون ETH قبل از سقوط ۳۵ درصدی قیمت فروختند. طبق گزارشی که امروز منتشر شد, از ۱۰۰ آدرس برتر ETH اندکی قبل از شروع سقوط قیمت این ارز، بیش از یک میلیون توکن فروخته شد.

قیمت اتریوم در چند روز گذشته در حال سقوط شدید بوده است و در یک نقطه تقریبا ۲۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است.این کاهش شدید قیمت به فروش های اخیر آدرس های برتر ذکر شده مرتبط است.

آیا دامپ قیمتی اخیر اتریوم پیش بینی شده بود؟

فقط تا چند روز پیش، قیمت ETH کاملا ثابت بود. دومین ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال به بالاترین ارزش بازار خود طی ۲ سال گذشته رسید و تا رقم ۴۹۰ دلار افزایش یافت. با وجود چنین افزایش قیمت چشمگیری, پیش بینی ها حاکی از ادامه دار شدن بازار گاوی بوده و انتظار می رفت قیمت این رمزارز از ۵۰۰ دلار نیز بگذرد.

با این حال، وضعیت به شدت معکوس شد. ETH به جای اینکه به بالاترین سطح خود برسد، خیلی سریع ارزش خود را از دست داد. این دارایی قبل از پایین آمدن در حدود ۳۱۰ دلار ابتدا زیر ۴۰۰ دلار رسید و در این روند حدود ۳۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

داده های جمع آوری شده از شرکت تحلیلی Santiment نشان می دهد که نهنگ های اتریوم ممکن است از منحنی جلوتر باشند. همانطور که قیمت ETH در اوج اخیر خود شتاب می گرفت، ۱۰۰ آدرس برتر این صرافی شروع به تخلیه و فروش رمزارزهای خود کردند.

سرانجام، این شرکت نتیجه گرفت که این آدرس ها توکن های نگهداری شده خود را از ۱۶.۹۲ میلیون به ۱۵.۸۹ میلیون در هفته گذشته کاهش دادند. این به معنای افت قابل توجه بیش از ۶ درصدی است که طبق گفته Santiment تقریبا جرقه ای برای Dump گسترده قیمت بود.

گزارش اخیر حاکی از آن است که تعداد توسعه دهندگانی که از شبکه اتریوم استفاده می کنند از سال ۲۰۱۸ در حال افزایش است. در واقع، بسته های کد مخصوص اتریوم که در سال ۲۰۲۰ دانلود شده بیش از دانلودهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است.

علاوه بر این، شبکه آزمایشی Medalla بیش از ۱.۱ میلیون اتر آزمایشی را به خود جلب کرده است و افزایش قابل توجهی را نسبت به تعداد یک هفته قبل نشان می دهد.

Medalla به عنوان آخرین شبکه آزمایشی قبل از راه اندازی رسمی شبکه Ethereum 2.0 است که هدف آن آغاز انتقال از الگوریتم اجماع اثبات کار فعلی به اثبات سهام است. ۳۸۰۰۰ اعتبار سنج فعال که ETH خود را ثبت کرده اند در حال حاضر بازدهی دارند و سود کسب می کنند.

در نهایت، این تحولات تأثیرات متضادی دارند. در حالی که افزایش استفاده به این معنی است که کاربران بیشتری از بلاکچین اتریوم استفاده می کنند، اما همچنین مشکلات قابل توجهی را برجسته می کند.

شبکه تقریبا به طور دائم مسدود بوده است. حافظه اتریوم بیش از ۱۶۰،۰۰۰ تراکنش معلق را در خود جا داده که سبب می شود کارمزدهای شبکه سر به فلک بکشد.

در آغاز ماه سپتامبر، متوسط ​​کارمزدهای پرداخت شده به بالاترین سطح خود یعنی حدود ۶،۶۰ دلار رسید. ماینرهای اتریوم با افزایش چشمگیر سود دریافتی, بیشترین سود را از این کار می برند. با این حال، کاربران امیدوارند که نسخه ETH 2.0 این وضع را بهبود بخشد تا تجربه آنها بهتر شود. در غیر این صورت، آنها ممکن است شروع به بررسی گزینه های دیگر کنند.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا