ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

نمودارها نشان می دهد که اصلاح ۵۰٪ (Chainlink (LINK به پایان رسیده است

نمودارها نشان می دهد که اصلاح ۵۰٪ (Chainlink (LINK به پایان رسیده است. در طی چند روز گذشته این رمزارز با وجود کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم, اصلاحات جدی را تجربه کرده است. Chainlink در بازه زمانی چند هفته, بیش از ۵۰٪ افت کرد و از بالاترین قیمت خود در حدود ۲۰ دلار به پایین ترین سطح فعلی خود یعنی ۹ دلار  کاهش یافت.

طبق داده های CoinGecko، چین لینک اکنون با قیمت ۱۱.۵۰ دلار معامله می شود و همزمان با بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه برتر همراه می شود.

اگرچه BTC نتوانست سطح ۱۰،۵۰۰ دلار را به عنوان حمایت حفظ کند، اما یک تحلیلگر خوش بین است که LINK می تواند بسیار بیشتر رشد کند و جا برای صعود دارد. بنا به گفته های او, عملکرد LINK در حال حاضر مشابه عملکرد این ارز در اواخر ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است و به مانند آن زمان معامله می شود.

الگوی مشابه نشان می دهد که اصلاحات مداوم LINK به پایان رسیده است و احتمال یک افزایش قیمت شارپ برای این altcoin وجود دارد.

صعود LINK و رونق DeFi

Kelvin Koh، یکی از شرکای Spartan Group، می گوید که افزایش قیمت LINK و یا پروتکل Band ممکن است باعث رونق DeFi شود.

گروه اسپارتان یک صندوق سرمایه گذاریدارایی رمزنگاری با شرکتی مشاور مستقر در هنگ کنگ است.

در ۲۲ آگوست، Kelvin Koh، که یکی از شرکای سابق گلدمن ساکس است، گفت:

اوراکل مرحله قبلی رالی DeFi را در مسیر صعود و سپس در مسیر پایین هدایت کرد. اگر حرکت امروز در LINK و BAND نشانه ای از رشد است، باید منتظر صعود بعدی DeFi باشیم.

دیگر تحلیل گران نیز پیش بینی می کنند فضای DeFi به زودی با رشد چشمگیری مواجه خواهد شو و رمزارز LINK نیز در مسیر صعود قرار دارد.

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا