ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

با کیف پول‌ های مناسب ذخیره سازی کوین‌های نانو (XRB) آشنا شوید

در زیر برخی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کیف پول های نانو برای ذخیره کوین‌های XRB معرفی شده است.

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

لجر نانو توسط استارتاپ فرانسوی SAS تهیه شده و یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری برای ذخیره کوین‌های نانو است. این کیف پول از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و برای اندروید، iOS، لینوکس، مایکروسافت، کروم و فایرفاکس در دسترس است.

کیف پول نانو اکس اتصال بلوتوث و یک باتری کوچک دارد که شما را قادر می‌سازد آن را به صورت بی سیم به سیستم‌های اندروید یا iOS خود متصل کنید. امنیت لجر با قابلیت تأیید اعتبار دو مرحله‌ای و چند امضائی تضمین می‌شود.

گواردا (Guarda)

گواردا که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است، یک کیف پول با حریم خصوصی بالا، امن و با استفاده آسان است که از ۴۵ کوین و هزار توکن از جمله نانو پشتیبانی می‌کند. گواردا به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و مبادله کنند.

گواردا به صورت وب، دسکتاپ موبایل و افزونه مرورگر در دسترس است تا کاربران بتوانند از آن در همه دستگاه‌ها استفاده کنند. کاربران می‌توانند با آن کنترل کاملی روی کلیدهای خصوصی داشته، تا در واقع سرمایه خود را کاملا در اختیار داشته باشند. گواردا برای امنیت بیشتر ویژگی‌های چند امضایی ارائه می‌دهد تا چندین کاربر بتوانند تراکنش را امضا کنند. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا کوین‌های PoS را درون کیف پول استیک کنند تا از استیکینگ کوین‌های خود درآمد داشته باشند.

دانلود نسخه وب

دانلود نسخه دسکتاپ

دانلود نسخه موبایل

NanoVault

NanoVault یک کیف پول آنلاین و کیف پول رسمی برای کوین‌های نانو یا XRB است. کاربران کنترل کامل سرمایه و کلیدهای خصوصی خود را در اختیار دارند و قادر هستند تا تراکنش‌ها و دارایی‌های خود را به صورت آنلاین و بدون دانلود دفتر کل مدیریت کنند. با این حال NanoVault برای انتقال وجه بین کیف پول‌ها، حداقل کارمزد تراکنش را دریافت می‌کند.

NanoVault می‌تواند به عنوان یک کیف پول متن باز وب و دسکتاپ استفاده شود. هنگامی که برای اولین بار آن را را تنظیم می‌کنید، یک کد بازیابی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در مرورگر رمزگذاری می‌شود. به کاربران توصیه می‌شود تا از کد بازیابی یک نسخه پشتیبان تهیه کنند تا ضرر کوین‌های XRB به حداقل برسد. کیف پول دسکتاپ نود کامل را می‌توان در سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس خود دانلود کرد.

دانلود NanoVault 

NanoWallet.io

NanoWallet.io یک کیف پول وب بوده و استفاده از آن راحت است. این کیف‌ پول کد بازیابی رمزگذاری شده را در سرور خود نگه می‌دارد و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا آن را در سیستم خود ذخیره کنید.

در صورت از دست دادن کد بازیابی،  این سیستم به شما کمک می‌کند تا دارایی از دست رفته خود را بازیابی کنید. رابط کاربری بسیار آسان است و می‌توان حساب‌های مختلفی را برای ارسال، دریافت و ذخیره کوین‌های XRB و آن هم بدون هیچ گونه کارمزد تراکنش ایجاد کرد.

کانو (Canoe)

کانو یک کیف پول دسکتاپ متن باز و چند پلتفرمی است که بسیار ایمن بوده و مناسب‌ترین رابط کاربری را دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌های آن این است که کاملاً رایگان بوده و انجام کلیه تراکنش‌ها تنها چند دقیقه طول می‌کشد. می‌توان آن را به راحتی در سیستم دسکتاپ خود دانلود کرد.

دانلود کیف پول Canoe

کیف پول اندروید نانو (Nano Android Wallet)

کیف پول اندروید نانو برای کاربران اندروید است و به کاربران اجازه می‌دهد تا یک حساب کاربری رایگان در کیف پول بسازند. کاربران آن می‌توانند از کد بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را ذخیره کنند. همچنین آدرس کیف پول خود را از طریق کد تائیدیه QR برای تراکنش‌های آسان به اشتراک بگذارند.

 یکی از بهترین ویژگی‌های آن Nano Share Card (کارت به اشتراک‌گذاری نانو) است و به کاربران امکان می‌دهد تا کیف پول خود را از طریق پیام‌ها و یک Share Action به اشتراک بگذارند. با این حال به کاربران توصیه می‌شود تا برای جلوگیری از دست رفتن دارایی‌ها، از کدهای بازیابی و کلیدهای خصوصی خود محافظت کنند.

دانلود کیف پول اندروید نانو

Nano Wallet IOS

 Nano wallet IOS برای کاربران گوشی IOS است و می‌توانید کوین‌های خود را با بدون کارمزد تراکنش ارسال، دریافت و ذخیره کنید.

Nano wallet IOS ایمن است و رابط کاربری بسیار ساده‌ای داشته و تمام تراکنش‌ها و دارایی‌های شما را امن نگه می‌دارد.

Nano Desktop Wallet

Nano Desktop wallet برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است که بسیار ایمن است.

اما تنها اشکال این کیف‌پول این است که معمولا برای کاربران جدید مدیریت و سینک کردن آن با نسخه دسکتاپ برای ارسال، دریافت و ذخیره کوین‌ها دشوار است. با این حال کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را در اختیار دارند و پس از تنظیم آن، استفاده از آن بسیار آسان است.

دانلود

نتریوم (Natrium)

نتریوم صرفا برای کاربران موبایل اندروید و iOS توسعه یافته است. کیف پول HD در طول تنظیم اولیه، یک کد بازیابی پشتیبان تولید می‌کند و به کاربران توصیه می‌شود در صورت از دست رفتن یا سرقت کیف پول، کد بازیابی را در جای امنی نگه دارند.

این کیف‌پول بسیار ایمن است و امنیت آن با کدهای PIN خصوصی و تأیید هویت بیومتریک تضمین می‌شود. همچنین می‌توان چندین حساب را مدیریت کرده و هنگام دریافت وجوه در کیف پول خود، نوتیفیکیشن‌ها را در زمان واقعی دریافت کنید. تراکنش‌ها بلافاصله انجام شده و همچنین می‌توانید آدرس حساب خود را از طریق کد QR به اشتراک بگذارید.

دانلود کیف پول Natrium

 منبع:
coinfunda
nanowallet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا