ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

به کدام کیف پول ها می توان کلید خصوصی وارد کرد؟

کدام کیف پول‌ها قابلیت وارد کردن کلید خصوصی را دارند؟

به دلیل کاربردی بودن و امنیت بالایی که قابلیت وارد کردن کلید خصوصی به دارایی‌ها می‌دهد، کیف پول‌های زیادی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. با این حال، با توجه به افزایش نیاز به امنیت در دنیای ارزهای دیجیتال، می‌توان پیش‌بینی کرد به زودی تمام کیف پول‌های مطرح این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کنند.

در ادامه به بررسی تعدادی از کیف پول‌هایی می‌پردازیم که دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی هستند:

کیف پول Infinito

این کیف پول با قابلیت‌های فراوان، رابط کاربری جذاب و امنیت بالا، موفق شده خود را به یکی از گزینه‌های اصلی مردم تبدیل کند. کیف پول Infinito پلتفرم خود را در قالب نسخه وب، اندروید و IOS ارائه کرده است. کار کردن با تمام نسخه‌های آن کاملا راحت است و پلتفرم آن پیچیدگی خاصی ندارد که درگیرکننده باشد. این کیف پول از کوین‌هایی مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و … پشتیبانی می‌کند. کیف پول Infinito همچنین دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی و عمومی از یک کیف پول دیگر است. سرعت بالای تراکنش‌ها، پیگیری لحظه‌ای قیمت‌ها، چند زبانه بودن و پشتیبانی بیست و چهار ساعته از دیگر ویژگی‌های این کیف پول محبوب است.

دانلود کیف پول Infinito 

کیف پول Atomic

کیف پول Atomic  با پشتیبانی بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال و توکن و طراحی هوشمندانه، خود را به گزینه‌ای برای حرفه‌ای‌ها تبدیل کرده است. این کیف پول با ارائه سرویسی قوی به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی و با امنیت بالا، ارزهای دیجیتال خود را بر بستری قابل اعتماد مدیریت کنند. این کیف پول غیرمتمرکز سعی کرده با ارائه تمام قابلیت‌های مورد نیاز کاربران، آنها را از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز کند. کیف پول Atomic دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی و عمومی دیگر کیف پول‌ها را دارد و با ایجاد بستری مناسب و امن، مدیریت ارزهای دیجیتال را به کاری لذت‌بخش تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به داشتن قابلیت‌ توکن‌های سفارشی و پشتیبانی بیست و چهار ساعته اشاره کرد.

دانلود کیف پول Atomic

کیف پول Blockchain

کیف پول Blockchain  یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین کیف پول‌ها برای سرمایه‌گذاری و نگهداری از ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. این کیف پول تمام تلاش خود را به کار گرفته که با در نظر گرفتن نیازهای کاربران، محبوبیت خود را حفظ کند. کارمزد پایین، قابلیت چندامضایی و منبع قابل دسترس از ویژگی‌های بارز این کیف پول هستند. کیف پول Blockchain همچنین دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی و عمومی دیگر کیف پول‌ها است و به ۳۶ کشور دنیا سرویس ارائه می‌دهد. این کیف پول از ۲۵ زبان مختلف و ۲۲ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Blockchain

کیف پول Green Address

کیف پول Green Address در تلاش بوده با ایجاد حداکثر امنیت ممکن، خود را به کیف پولی متمایز برای کاربران تبدیل کند. قابلیت‌هایی مثل راحتی کار با پلتفرم در کمال امنیت، قابلیت چندامضایی و احراز هویت دو عاملی قبل از هر تراکنش این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون به خطر انداختن امنیت خود، با آسایش با این کیف پول کار کنند. کیف پول Green Address همچنین این امکان را فراهم می‌کند که کلیدهای خصوصی و عمومی خود را از یک کیف پول دیگر به آن منتقل کنید. این کیف پول قابلیت دسترسی به منبع را فراهم کرده و از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Green Address

کیف پول mSigna

کیف پول mSigna کیف پولی پیشرفته بوده که استفاده از آن برای کاربران بسیار راحت است. این کیف پول منبع خود را به طور آزاد در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با استفاده از فاکتورهای مختلف امنیت بیت کوین‌های شما را بهبود می‌دهد. کیف پول mSigna این امکان را به شما می‌دهد که کلیدهای خصوصی و عمومی خود را از یک کیف پول دیگر به آن منتقل کنید و همچنین از قابلیت چندامضایی برخوردار است.

دانلود کیف پول mSigna

کیف پول Copay Bitcoin

کیف پول Copay کیف پولی است با قابلیت چندامضایی که برای شما و شریک‌هایتان این امکان را فراهم می‌کند که بر کلیدهای خصوصی مورد نیاز برای دسترسی به ارزهای دیجیتال، کنترل کامل داشته باشید. این کیف پول امکان وارد کردن کلید خصوصی و عمومی کیف پول‌های دیگر بر روی خود را فراهم کرده و به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌هایی خود را در کمال امنیت و به طور جداگانه بر روی آن ذخیره کنند. کیف پول Copay منبع خود را در اختیار همه قرار می‌دهد و از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Copay Bitcoin

کیف پول Carbon

مثل اکثر کیف پول‌های دیگر، کیف پول Carbon هم تلاش زیادی برای فراهم کردن حداکثر امنیت دارد. این کیف پول با تاکید بر اینکه هیچ کنترلی روی کلیدهای خصوصی کاربران ندارد، با اضافه کردن یک کلید خصوصی دیگر امنیتی فوق‌العاده برای دارایی‌های کاربران فراهم می‌کند. احراز هویت دو عاملی و قابلیت چندامضایی، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که گزینه درستی انتخاب کرده‌اند. کیف پول Carbon این امکان را فراهم می‌کند که ارزهای دیجیتال خود را از کیف پولی دیگر به آن انتقال دهید. کار با پلتفرم آن بسیار ساده است و از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Carbon

کیف پول Bitwala

کیف پول Bitwala سعی کرده با فراهم کردن تمام قابلیت‌های مالی مورد نیاز کاربران، خود را به یک پلتفرم بی‌نقص تبدیل کند. با استفاده از این کیف پول می‌توان به مبادله بیت کوین پرداخت و با تبدیل بیت کوین به ارزهای فیات، تراکنش‌های مالی روزمره را انجام داد. این کیف پول دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی دیگر کیف پول‌ها، قابلیت احراز هویت دو عاملی و قابلیت چندامضایی است. کیف پول Bitwala از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Bitwala

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که نه تنها ارزهای دیجیتال خود را بر روی آن ذخیره کنند، بلکه بتوانند با استفاده از آن به مبادله هم بپردازند. این کیف پول بیش از ۸۰ ارز دیجیتال و توکن را پشتیبانی می‌کند و به اصطلاح Multi-asset است. طراحی ساده آن باعث می‌شود حتی تریدرهای تازه‌کار هم بتوانند به راحتی با آن کار کنند. کیف پول Exodus دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی دیگر کیف پول‌ها به خود است.

دانلود کیف پول Exodus 

کیف پول Coinomi

به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه، کیف پول Coinomi مدعی است در زمینه امنیت حرف اول را می‌زند. این کیف پول از اکثر ارزهای دیجتال و توکن‌های رایج پشتیبانی می‌کند و همچنین خدمات خود را به ۲۵ زبان مختلف ارائه می‌دهد. در استفاده از Coinomi می‌توانید با استفاده از ارزهای فیات به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و در ضمن، از خدمات پشتیبانی بیست و چهار ساعته استفاده کنید. این کیف پول همچنین امکان وارد کردن کلید خصوصی از دیگر کیف پول‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

دانلود کیف پول Coinomi

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی تعدادی از کیف پول‌هایی پرداختیم که دارای قابلیت وارد کردن کلید خصوصی از دیگر کیف پول‌ها هستند. داشتن بک‌آپ از اطلاعات و به کار گیری از قابلیت انتقال کلیدهای خصوصی و عمومی به یک کیف پول جدید بدون شک می‌تواند به افزایش امنیت دارایی‌های دیجتال شما کمک کند. اتفاق‌هایی مثل گم شدن موبایل و لپ‌تاپ یا به سرقت رفتن آنها، برای هیچ کسی اتفاق دور از ذهنی نیست. پس اگر از نسخه موبایل یا دسکتاپ کیف پول استفاده می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که گرفتن بک‌آپ از اطلاعات یکی از کلیدی‌ترین نکته‌ها برای حفظ دارایی‌ شما است.

 منبع: bitcoinwiki

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا