معرفی سهام بورس

سهمی از گروه حمل و نقل با تکنیکال مناسب

متاسفانه آنطور که سهامداران انتظار داشتند، امروز شاخص کل بورس تهران نتوانست مقاومت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار را بشکند و فقط با ۱۰۳ واحد رشد در محدوده ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار آرام گرفت. اما در این بازار نسبتا رنج همچنان می توان سهم هایی را پیدا کرد که احتمال رشد بالایی دارند. امروز به معرفی و تحلیل یک سهم از گروه حمل و نقل می پردازیم.

حآسا سهمی است که تصمیم داریم نگاهی کوتاه به آن داشته باشیم. آسیا سیر ارس با نماد حآسا سهمی از گروه حمل و نقل است که در بازار اول فرابورس معامله می شود. شناوری این سهم در پایان بازار امروز ۱۶ درصد بود که درصد مناسبی برای نقدشوندگی است. این سهم در دوماه گذشته حدود ۶۰ درصد اصلاح داشته و حالا با یک کف سازی مناسب، آماده یک رشد خوب است.

نوشته های مشابه

تحلیل حآسا

حد ضرر و حد سود در تصویر بالا مشخص شده و با توجه به نمودار تکنیکال و تابلوی سهم، با احتمال بالای ۸۰ درصد به هدف اول قیمتی که حدود ۲۰ درصد است، خواهد رسید.

با نگاهی به اسیلاتور مکدی متوجه می شویم که هیستوگرام به بالای خط صفر رسیده و خطوط سیگنال و مکدی نیز در حال تلاش برای رسیدن به بالای خط صفر هستند.

در بازار امروز و در سهم حآسا میانگین خرید هر شخص حقیقی ۳۱ میلیون تومان و میانگین فروش هر شخص حقیقی حدود ۲۶ میلیون تومان بود که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیون تومان پول جدید وارد سهم شد.

با در نظر گرفتن تمامی موارد و مدیریت سرمایه می توانید سهم را برای کوتاه مدت خریداری کنید.

 

مهم: تمامی تحلیل های ارائه شده فقط نظر شخصی تیم تحلیلی فیماچارت بوده و هدف آن کمک به معامله گران برای پیدا کردن سهام ارزنده در بازار است و به هیچ عنوان سیگنال مستقیم خرید و فروش سهم نیست. تمامی مسئولیت سود یا ضرر معامله گران بر عهده خودشان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا