ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Lebedev میلیاردر انگلیسی، فناوری DeFi را “انقلابی” خواند

Lebedev صاحب روزنامه های Evening Standard و The Independent، و همچنین نشریه روسی Novaya Gazeta، اخیرا درباره آینده ارزهای دیجیتال صحبت کرده و آن را درخشان خوانده و از پلتفرم DeFi و قراردادهای هوشمند برای ایجاد تحول در امور مالی یاد کرده است.

در یک مقاله طولانی ۱۸۰۰ کلمه ای که در ۱۳ اکتبر در The Independent منتشر شد، این میلیاردر پیش بینی کرد فناوری بلاکچین مشکلات فعلی بانکداری جهانی را جبران می کند. Lebedev بیان می کند که فناوری های بلاکچین و قراردادهای هوشمند استفاده از اکثریت قریب به اتفاق افراد در بخش مالی را غیرضروری می کند.

اگرچه او فکر می کند رشد انفجاری پلتفرم های DeFi با هجوم سریع نقدینگی هدایت می شوند و نمی توانند به طور نامحدود ادامه یابند، اما با این وجود می گوید:

فن آوری های استفاده شده در زیرساخت آنها فرصت های فوق العاده ای را برای بازسازی سیستم مالی جهانی ایجاد می کند.

Alexander Lebedev گفت که قراردادهای هوشمند به مشتریان این اجازه را می دهند تا بدون مشارکت واسطه ای به شکل خود بانک، به خدمات مالی دسترسی پیدا کنند و مانع از سرقت وجوه مشتریان شوند.

Lebedev همچنین نشان داد که وی ۱۰۰،۰۰۰ دلار به طور آزمایشی در یک پروتکل تولید محصول مستقر در استونی سرمایه گذاری کرده است و از بازگشت سریع شگفت زده شده است. او اکنون به دنبال ایجاد “اکوسیستم مالی مستقل غیر متمرکز” خود است.

این پلتفرم در تلاش است تا طیف گسترده ای از خدمات بانک های سنتی، از جمله صرافی، سپرده، وام، تسویه و خدمات نقدی و نقل و انتقالات محلی و بین المللی را ارائه دهد.

بانکدار سابق با اشاره به اقدامات اخیر در زمینه شناسایی استیبل کوین ها و رمزارزهای امنیتی از جانب قانونگذاران آلمان، چین، سوئیس و ایالات متحده، خاطر نشان کرد که سرمایه داران جهانی به طور فزاینده ای به دارایی های رمزنگاری علاقه نشان می دهند.

گام بعدی، دیجیتالی کردن دارایی های واقعی از جمله امکانات تولید، املاک و مستغلات، کالاها و خدمات با نگهداری آنها در دفترهای توزیع شده است.

بخشی از دلیل اعتقاد Lebedev به پتانسیل ارزهای دیجیتال این است که بنا به ادعای وی، در حال حاضر سیستم مالی جهانی اقتصاد جهان را به سمت فاجعه سوق می دهد.

Lebedev مدت ۲۵ سال را به بانکداری اختصاص داد و سومین بانک بزرگ خصوصی روسیه، به نام National Reserve را در سال ۱۹۹۵ خریداری کرد. او ادعا می کند که یک تغییر در شیوه های بانکی معاصر را در میان رقبای خود نسبت به “جیب زدن پول مشتریان” مشاهده کرده است. Lebedev افزود که از دهه ۱۹۹۰ هزاران بانکدار روسی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از پول مشتریان خود را تصرف کرده اند.

وی گفت که میلیاردها نفر به دلیل دسترسی کم به منابع مالی، کاملاً از خدمات بانکی محروم شده اند و دلیل محرومیت اقتصادی آنها را طبقه بانکی دانست که هیچ چیزی برای سرقت از آنها ندارد.

شاید ما در آستانه یک انقلاب واقعی در سیستم مالی بین المللی و پایان سرمایه داری هستیم.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا