ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

علیرغم پشتیبانی ۹۸ درصدی، اولین رأی گیری صرافی Uniswap ناموفق بود!

اولین رأی حاکمیت برای صرافی غیرمتمرکز DEX) Uniswap)، علی رغم پیشنهاد جلب حمایت قاطع ۹۸٪ آرا، با شکست همراه بود. با وجود این، تقریبا ۱٪ از آستانه ۴۰ میلیون رأی لازم برای تصویب، در پایان رأی گیری فاصله داشت.

این نظرسنجی در اوایل امروز با تقریبا ۳۹.۶ میلیون UNI موافق به پایان رسید، در حالی که تقریبا ۷۰۰،۰۰۰ مخالف بودند. وبلاگ نویس، (Danger Zhang (“safetythird رای گیری را معادل “DeFi برای کسب رای مردم اما از دست دادن کارزار انتخاباتی” توصیف کرد.

از قضا، این پیشنهاد به دنبال کاهش تعداد توکن های مورد نیاز برای ارائه و تصویب پیشنهادات بود. این پروتکل توسط وام اصلی با منبع باز و دارنده اصلی توکن UNI، یعنی Dharma، ارائه شده است.

در حال حاضر، پیشنهادات فقط توسط نهادهایی ارائه می شود که حداقل ۱٪ از منابع UNI در گردش (۱۰ میلیون UNI، به ارزش حدود ۳۰ میلیون دلار) را دارند و برای تصویب باید بیش از ۴۰ میلیون آرا (به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار) را پشت سر بگذارند. توصیه های Dharma آستانه ها را کاهش می دهد بنابراین دارندگان حداقل ۳ میلیون UNI معادل ۹ میلیون دلار می توانند پیشنهادات خود را برای ارتقا ارائه دهند و برای تصویب یک پیشنهاد فقط به ۳۰ میلیون رای حمایتی (۱۰۰ میلیون دلار) نیاز دارند.

در پاسخ به نتیجه گیری رای، مدیر عامل شرکت Dharma و بنیانگذار موسس ناداو هولندر نتیجه را “نتیجه ناامیدکننده ای توصیف کرد که در وهله اول انگیزه پیشنهاد را نشان می دهد.”

با این حال، پیشنهاد Dharma در فضای DeFi مورد استقبال همه قرار نگرفت، منتقدان اظهار داشتند که اگر فقط از دو نهاد عبور کند، Dharma و پلتفرم های شبیه سازی بلاکچین Gauntlet، تقریباً تعداد توکن های مورد نیاز برای یافتن حد نصاب بین آنها را دارد. Dharma در حال حاضر ۱۵ میلیون UNI را در یک آدرس کنترل می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا