ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

وزیر سابق فناوری اطلاعات چین: بلاکچین هنوز از بلوغ فاصله دارد!

Wu Zhongze، معاون سابق وزیر علوم و فناوری چین و کارشناس مشهور اقتصاد دیجیتال، معتقد است که فناوری بلاکچین هنوز کاملا جوان است.

وزیر سابق فناوری اطلاعات در طی مصاحبه ای با یکی از روزنامه های محلی، اظهار داشت که هنوز تفاوت زیادی بین محل استقرار چین و اقتصادهای برجسته ای مانند ایالات متحده و اروپا از نظر توسعه اکوسیستم های مبتنی بر بلاکچین، وجود ندارد.

Wu خاطرنشان کرد چین در تعدادی از بخش های لازم برای توسعه بلاکچین از جمله ساخت سخت افزار، خدمات پلتفرم و امنیت، سرمایه گذاری صنعت و توسعه مالی بهبود یافته است. او افزود:

با توسعه ابتکاری فناوری و صنعت بلاکچین، کاربرد آن شتاب می گیرد و مقیاس صنعت همچنان در حال افزایش است. انتظار می رود این رشته در آینده به یک نقطه رشد اقتصادی جدید تبدیل شود.

وزیر پیشین در آنچه “پیشرفت سریع” زیرساخت های بلاک چین نامید، اظهار داشت که فناوری توزیع شده فرصت های جدیدی را برای ادغام و توسعه فن آوری های جدید مانند ۵G، هوش مصنوعی، مراکز داده و اینترنت صنعتی به ارمغان می آورد.

گزارشی که اخیرا توسط Securities Daily منتشر شده توضیح داده است که چگونه شرکت های دارای فهرست عمومی در چین میلیون ها دلار را برای تحقیق و توسعه بلاکچین اختصاص داده اند.

در این مطالعه ۲۳ شرکت چینی که از سال ۲۰۱۶ شروع به کار با بلاکچین کرده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. ارقام نشان می دهد که شرکت ها به طور متوسط ​​۲۰٪ از درآمد سالانه خود را برای چنین اهدافی اختصاص می دهند. اکثر این وجوه صرف راه حل های مربوط به دولت می شود.

منبع: cointelegraph

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا