ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Bond King: بیت کوین دروغ نیست!

یکی از منتقدان سابق بیت کوین به نام Jeffrey Gundlach استدلال می کند که BTC و طلا می توانند در دراز مدت از سرمایه گذاران در برابر تضعیف دلار محافظت کنند.

جفری گوندلاخ، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری DoubleLine، در ۲ نوامبر در مجموعه پخش های اینترنتی Rosenberg Research، از بیت کوین بسیار تمجید کرد.


نمودار ۱ ساله بیت کوین در مقابل طلا. منبع: Skew

جفری گوندلاخ برای محافظت از فیات، خرید بیت کوین و طلا را توصیه می کند

گوندلاخ، که به طور غیر رسمی به عنوان “Bond King” شناخته می شود، قبلاً گفته بود که او بر روی BTC سرمایه گذاری نخواهد کرد.

این میلیاردر در مصاحبه خود با Business Insider ماه گذشته، بیت کوین را “دروغ” خواند و  و باور نداشت که این ارز یجیتال “غیرقابل هک” باشد.

من به BTC اعتقادی ندارم. فکر می کنم دروغ است من فکر می کنم بسیار قابل ردیابی و پیگیری است. من فکر نمی کنم ناشناس باشد.

با این وجود، گوندلاخ اصرار داشت که  “اصلاً از BTC متنفر نیست”. نظری که به نظر می رسید این هفته تقویت شود.

وی با بیان اینکه افراد باید چیزی برای محافظت در برابر تورم داشته باشند، از طلا و بیت کوین به عنوان امکانات خوب یاد کرد.

در عین حال، طلا در حالی که قرار است با گذشت زمان افزایش چشمگیری داشته باشد، وی نظر در نظری مشابه با دیگر طرفداران این فلز گرانبها عنوان کرد که برای این دارایی سودهای بزرگی را بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را پیش بینی می کند.

انتظار در مقابل سود 

داده ها میزان بازده بیت کوین در مقابل طلا و سایر دارایی های کلان را نشان می دهد. داده های منبع تحلیلی Skew، ارقام سالیانه از ۳ نوامبر ۸۸٪، با طلا ۲۴٪ و S&P 500 کمی بیش از ۲٪ بود.

در پس زمینه افزایش محدودیت ها به دلیل ویروس کرونا و کاهش فعالیت اقتصادی مرتبط با آن، عنوان شده که بیت کوین در کوتاه مدت و میان مدت با سود زیادی روبرو خواهد شد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، برخی انتظار دارند در طی سه ماه آینده بالاترین سطح جدید به نمایش درآید، در حالی که ویلی وو اظهار داشت که ارز رمزنگاری شده از مسیر سایر دارایی های کلان، از جمله طلا، دور می شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا