بورساخبار بورس و اقتصاد

روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟ / اتفاق عجیب در پرداخت سود سهام غپینو

روند بازار سهام امروز به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱٫۵ درصد ریزش کرد، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ریزش قیمت دلار و جو هیجانی بازار سهام روند بازار را نزولی کرده است، اما روند صعودی بازار سهام کی شروع می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام گفت: عرضه در بازار سهام فردا نیز ادامه دارد. سیاست‌های کلی پس از انتخابات تغییر کرده و عوض شدن سیاست‌های کلی در بازار سهام زمان‌بر است.

این کارشناس در رابطه با زمان بازگشت شاخص کل گفت: محدوده حمایتی بعدی بازار سهام شاخص یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد است که به نظر می‌رسد شاخص کل تا این محدوده نوسان خواهد داشت و در این مدت نمادهای خودرویی و بانکی مورد توجه بازار سهام خواهد بود.

اتفاق عجیب در پرداخت سود سهام غپینو

در حالی که برخی از سهامداران غپینو در هنگام مراجعه به بانک برای دریافت سود سهام خود مدعی خالی بودن حساب این شرکت شدند که مدیر امور سهام غپینو این ادعا را تکذیب کرد، اما ماجرای اتفاق عجیب در پرداخت سود سهام شرکت غپینو چه بود؟

برخی از سهامداران شرکت غپینو در زمان مرجعه به بانک برای دریافت سود سهام خود ادعا کردند که متصدی باجه از خالی بودن حساب این شرکت خبر داده است اما مدیر امور سهام غپینو خالی بودن حساب این شرکت را تکذیب کرد.

تجربه یکی از سهامداران در رابطه با مراجعه به بانک برای دریافت سود سهام شرکت غپینو را در ادامه بخوانید که برای تجارت‌نیوز ارسال شده است:

«سلام
امروز رفتم سود شرکت غپینو را بگیرم
متصدی بانک گفت سودتان واریز شده اما شرکت موجودی ندارد که پرداخت کنیم!
یعنی چی؟
بعد نیم ساعت منتظر ماندن و تو نوبت بودن؟؟
پس این سجام چی شد؟؟
در ضمن سود سهام من، فقط سی هزار تومان بود!!!
با تشکر»

پس از پیگیری‌های تجارت‌نیوز، مدیر امور سهام شرکت غپینو در رابطه با این موضوع بیان کرد: حساب شرکت موجودی داشته اما در برخی مواق کسانی که در سجام ثبت‌نام نکردند و یا اطلاعات آنها تکمیل نیست ممکن است در دریافت سود سهام خود دچار مشکل شوند و همچنین چون سود سهام فقط با کد سهام و یا کد ملی به سهامداران داده می‌شود ممکن است در موقعی سهامدار اطلاعات سهام خود را نداشته باشد و همچنین کد ملی خود را صحیح وارد نکند.

او در رابطه با استفاده از کد ملی سهامداران گفت: برای دریافت سود سهام کسانی که کد ملی آنها با صفر شروع می‌شود با کد ملی خود را از رقم بعد از صفر وارد کنند.

همچنین نماد غپینو امروز به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شد.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا