ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

آشنایی با کیف پول ترون لینک + آموزش تصویری نصب و راه اندازی

در این نوشته از فیماچارت قصد داریم تا شما را با یکی از پرکاربردترین کبف پول های ارز دیجیتال با نام کیف پول ترون لینک آشنا کنیم و آموزش نصب و راه اندازی آن را خدمتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.
کیف پول ترون لینک یک افزونه گوگل کروم، فایرفاکس و بریو برای کوین TRX و توکن‌ های TRC10 و TRC20 مبتنی بر بلاکچین ترون است که مشابه متامسک عمل می‌کند. از این کیف پول برای امضا کردن، دریافت و ارسال تراکنش‌ های روی شبکه بلاک چین ترون استفاده می‌شود.

راه اندازی کیف پول ترون لینک

ابتدا وارد سایت TronLink شوید. همانطور که در تصویر زیر می‌ بینید، می‌توانید کیف پول ترون لینک را بر روی سیستم عامل‌های اندروید، IOS و افزونه گوگل کروم نصب کنید. در این آموزش، ما افزونه کروم را نصب و راه اندازی می‌کنیم؛ اما در مجموع، نصب ترون لینک روی سیستم عامل‌های موبایل نیز تقریبا به همین صورت است.

کیف پول ترون لینک

مطابق تصویر زیر، بر روی Chrome Extension کلیک کنید و Chrome Web Store‌ را انتخاب کنید تا کیف پول دانلود شود.

کیف-پول-ترون-لینک

در صفحه باز شده، روی Add to Chrome کلیک می‌کنیم.

کیف-پول-ترون-لینک

در این پاپ آپ روی Add Extension کلیک می‌کنیم.

کیف-پول-ترون-لینک

زمانی که کیف پول دانلود و نصب شد، افزونه را باز کرده و پسورد خود را در هر دو کادر وارد می‌کنیم.

کیف-پول-ترون-لینک

پس از باز شدن صفحه، بر روی Create کلیک می‌کنیم تا کیف پول جدید بسازیم. اگر قبلا ترون لینک ساخته‌اید و می‌خواهید آن را بازیابی کنید، بر روی Restore کلیک کنید و در صورتی که کیف پول سخت افزاری دارید و می‌خواهید آن را به TronLink متصل کنید، گزینه Hardware را انتخاب کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

پس از انتخاب Create، این صفحه باز می‌شود. در اینجا شما باید یک نام برای حساب خود انتخاب کنید. پس از انتخاب نام، بر روی Continue کلیک کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

در اینجا عبارات بازیابی به شما نمایش داده می‌شود. آنها را به دقت و به ترتیب از چپ به راست بر روی کاغذ بنویسید و بر روی Continue کلیک کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

کلماتی که بر روی کاغذ نوشتید را به ترتیب انتخاب کنید و بر روی Confirm کلیک کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

تبریک می‌گوییم! کیف پول ترون لینک شما با موفقیت ساخته شد. اکنون می‌توانید کوین TRX و توکن‌هایی که بر روی شبکه ترون هستند را به آدرس خود انتقال دهید. جایگاه آدرس با کادر قرمز مشخص شده است. همچنین اگر گزینه Receive را انتخاب کنید، همین آدرس به شما نشان داده می‌شود.

کیف-پول-ترون-لینک

برای ارسال دارایی‌های خود به صرافی یا کیف پول دیگر، بر روی Send کلیک کنید. سپس در کادرهای مشخص شده، آدرس کیف پولی که می‌خواهید به آن ارسال کنید را وارد کنید و مقدار را نیز مشخص کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

اگر بر روی Swap کلیک کنید، به صورت خودکار وارد صرافی غیرمتمرکز Just Swap‌ می‌شوید و از آنجا می‌توانید توکن‌های خود را معامله کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

اتصال ترون لینک به Just Swap

ابتدا وارد سایت Just Swap شوید و در گوشه بالا سمت چپ، بر روی Connect to Wallet کلیک کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

در صفحه باز شده، کیف پول ترون لینک را انتخاب کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

در پاپ آپ باز شده، پسورد ورودی والت خود را وارد کنید.

کیف-پول-ترون-لینک

پس از این که پسورتان را وارد کردید، اتصال شما با جاست سواپ برقرار می‌شود و موجود کیف پول شما در بالا سمت چپ نمایش داده می‌شود و می‌توانید مبادلات خود را با این صرافی غیرمتمرکز انجام دهید.

کیف-پول-ترون-لینک

منبع: mihanblockchain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا