اخبار گوناگون

گلدن ویزای پرتغال | اخذ اقامت طلایی پرتغال | ویزاپلاس

گروه مهاجرتی ویزا پلاس به عنوان یکی از برترین شرکت های حقوقی-مهاجرتی در ایران شناخته می شود. این شرکت ضمن همکاری با کارشناسان و وکلای تراز اول مهاجرتی آماده ارائه خدمات به تمام هموطنان عزیز است. متخصصان ویزا پلاس به شما کمک می کنند تا با در پیش گرفتن روش های نوین و راه حل های کلیدی گلدن ویزای پرتغال را به آسانی و بدون دردسر دریافت کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت گروه ویزا پلاس مراجعه کنید.

این روزها که بازار مهاجرت به کشورهای اروپایی داغ شده است، افراد بسیاری می خواهند برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی اقدام کنند، اما شرایط آن را ندارند. همان طور که می دانید یکی از شرایط ضروری اخذ ویزای کشورهای اروپایی استقرار در آن کشور به مدتی طولانی است؛ در غیر این صورت ویزای شما باطل خواهد شد. افراد بسیاری هستند که امکان حضور مستمر در کشور مقصد را ندارند و همین موضوع کار را برای شان غیر ممکن کرده است.

گلدن ویزای پرتغال راه حلی جذاب برای اخذ ویزا و اقامت در اروپا بدون نیاز به استقرار در آن است. با ما در این مطلب همراه باشید تا این شیوه بی نظیر مهاجرتی را با هم بررسی کنیم.

گلدن ویزا یا ویزای طلایی پرتغال چیست؟

ویزای طلایی پرتغال نوعی ویزای سرمایه گذاری در اروپاست که در حال حاضر به یکی از مشهورترین روش های اخذ شهروندی در اروپا تبدیل شده است. دولت پرتغال از سال ۲۰۱۲ برنامه های ویژه ای را برای اخذ ویزای کشورش تدوین کرد و روابط بین المللی اش را گسترش داد. براساس این برنامه افرادی که مبلغ ۵۰۰ هزار یور (که در برخی موارد به ۲۸۰ هزار یورو هم کاهش می یابد) در کشور پرتغال سرمایه گذاری کنند، می توانند برای خود و خانواده شان اقامت بگیرند. اقامت اولیه با ویزای طلایی در پرتغال ۲ ساله است و بعد از آن می توان هر ۲ سال یک بار آن را تمدید کرد. اما چیزی که اخذ این ویزا را به یکی از هیجان انگیزترین انتخاب ها تبدیل کرده است، این است که این ویزا اجازه کار را از بدو امر به فرد متقاضی می دهد و برخلاف ویزاهای دیگر نیازی به حضور شخص در کشور پرتغال ندارد. کافی است دو هفته در این دو سال را در پرتغال بگذرانید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقامت خود را تثبیت کنید.

گلدن ویزای پرتغال پس از ۵ سال امکان تبدیل شدن به تابعیت یا شهروندی دائم را هم دارد و بسیاری از دشواری های مسیر مهاجرت را از پیش پای شما برمی دارد.

اخذ اقامت طلایی پرتغال با ویزا پلاس

برای این که بتوانید ویزای طلایی پرتغال را بگیرید، روش های زیادی وجود دارد. اجازه بدهید در ابتدا ببینیم این روش ها چه هستند:

  • انتقال مبلغ ۱ میلیون یورو به کشور پرتغال
  • راه اندازی یک شرکت در کشور پرتغال و استخدام حداقل ۱۰ نفر از شهروندان این کشور در آن شرکت
  • سرمایه گذاری در زمینه ملک به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو
  • سرمایه گذاری در پروژه های نوسازی به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو در مناطق عادی و ۲۸۰ هزار یورو در مناطق دور افتاده
  • سرمایه گذاری در پروژه های تحقیقاتی به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو
  • سرمایه گذاری به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو در شرکت های پرتغالی (این سرمایه گذاری به شرط افزایش سرمایه اولیه و ایجاد ۵ شغل دائمی طی ۳ سال است.)
  • سرمایه گذاری در صندوق های سهام خصوصی کشور پرتغال به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو

حالا که با مهم ترین روش های سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی آن آشنا شدید، لازم است بدانید که طی کردن مراحل اداری و حقوقی چنین پروژه ای نیاز به راهنمایی و مشاوره وکلای مهاجرتی دارد؛ افرادی که سال هاست در جریان قوانین کشورها هستند و به مهاجران بسیاری کمک کرده اند تا این مسیر پرفرازونشیب را طی کنند. روش های دریافت ویزا پرتغال بسیار  متنوع میباشد از جمله آنها می توان به تمکن مالی پرتغال، سرمایه گذاری، خرید ملک و .. اشاره کرد.

گروه مشاوران ویزا پلاس همان تیم قدرتمندی است که به آن نیاز دارید. برای اطلاع از شرایط کامل اخذ ویزای طلایی پرتغال و دریافت مشاوره رایگان گلدن ویزا به وب سایت ویزا پلاس مراجعه کنید یا با شماره های شرکت در تماس باشید. ویزا پلاس موفقیت و پیشرفت شما را در کشور امن و زیبای پرتغال تضمین می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا