ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

معرفی صرافی اکسچینو (exchaino)

پلتفرم تریدینگ همتا به همتا (P2P) اکسچینو (exchaino)خریداران و فروشندگان رمز ارز را به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه‌ای با هم مرتبط می‌سازد. به این ترتیب شما می‌توانید از داخل ایران و با استفاده از واحد پولی ریالی اقدام به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش و تتر نموده و تجارت رمز ارزی خود را سامان بخشید.

شما همچنین می‌توانید توکن‌های ارز دیجیتال خود را به ریال و بالعکس تبدیل کنید. به عبارت دیگر برای کار با اکسچینو هیچ نیازی به واسطه نخواهید داشت. این امر موجب می‌شود که از بسیاری از هزینه‌های مربوط به کارمزد تراکنش‌ها کاسته شده و این مبادلات با سرعت هرچه بیشتر و بدون اخلال صورت گیرند.

شروع به کار این صرافی به اواخر سال ۱۳۹۹ بازمی‌گردد. البته پیش‌تر نیز به طور غیر رسمی ایده پردازی‌هایی در مورد این پلتفرم صورت گرفته بود. اکنون این صرافی با پشتیبانی از ۱۱ رمز ارز و مارکت اصلی به عنوان یکی از قدرتمندترین و منعطف‌ترین پلتفرم‌های مبادلات رمز ارز در ایران شناخته می‌شود و به طور پیوسته نیز به توسعه خود ادامه می‌دهد.

ویژگی‌ های exchaino

همان طور که می‌دانید، سرعت عمل در انجام مبادلات ارزی و خصوصاً خرید و فروش ارزهای دیجیتال که دائماً‌ دستخوش نوسانات قیمت قرار می‌گیرند، حرف اول را می‌زند و برای همین اگر می‌خواهید در این عرصه به موفقیت دست یابید، باید تمامی موانع موجود بر سر راه تراکنش‌های برق‌آسا را از میان بردارید. یکی از این موانع مربوط به مسائلی می‌شود که به علت تحریم‌های ارزی برای سرمایه گذاران رمز ارزها به وجود آمده است.

برای مثال بسیاری از صرافی‌های خارجی قوانین احراز هویت ناعادلانه‌ای را برای کاربران ایرانی اعمال نموده و به محض اینکه متوجه هویت ایرانی سرمایه گذاران می‌شوند، دارایی‌های آن‌ها را مسدود می‌نمایند.

این در حالی است که در حال حاضر شمار هم وطنانی که در بازار رمز ارزها به فعالیت مشغولند، بسیار زیاد بوده و این افراد به ناچار مجبور خواهند بود با هویت غیرواقعی خود دست به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بزنند.

exchaino در این جا به کمک شما می‌آید. با استفاده از پلتفرم اکسچینو بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید به طور مستقیم با پرداخت ریال اقدام به خرید ارز دیجیتال نموده و یا برعکس، توکن‌های خود را در ازای دریافت ریال به فروش برسانید.

لازم است بدانید که اکسچینو امکان تبدیل رمز ارزهای مختلف به یکدیگر را نیز فراهم آورده است. بنابراین این صرافی به عنوان یکی از معتبرترین و بی دردسرترین بسترهای خرید و فروش رمز ارز شناخته می‌شود.

بی واسطه بودن خرید و فروش در این پلتفرم موجب شده است که از بسیاری از هزینه‌های مربوط به کارمزد تراکنش‌ها کاسته شده و سرعت عمل چاشنی کار گردد. ویژگی مهم دیگر این صرافی، امنیت آن است. با استفاده از اکسچینو می‌توانید به طور کامل از صحت مبادلات خود اطمینان حاصل نموده و با خیالی آسوده به تجارت ارزهای دیجیتال بپردازید.

مزایا و معایب exchaino

پیش‌تر به تعدادی از نقاط قوت این صرافی P2P در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود اشاره کردیم. به طور خلاصه اگر بخواهیم این ویژگی‌های مثبت را برشماریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مزایا

  • عدم نیاز به احراز هویت در پلتفرم‌های جهانی
  • سرعت بالا به دلیل عدم وجود واسطه
  • ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده
  • امنیت بالا
  • انعطاف پذیری
  • پلتفرم قدرتمند و قابل اطمینان
  • افزودن قابلیت‌های کاربردی به طور پیوسته
  • سهولت در استفاده؛ به طور که حتی افراد تازه کار نیز می‌توانند به راحتی با آن کار کنند.
  • برخورداری از اپلیکیشن موبایل

نقطه ضعف

  • برخورداری از تنها ۱۱ مارکت یا جفت معاملاتی؛ اگرچه اکسچینو در تلاش است تعداد رمز ارزهای تحت پشتیبانی خود را افزایش دهد.

راهنمای ثبت نام و احراز هویت در اکسچینو

برای اینکه بتوانید از اکسچینو استفاده کنید، نخست باید در وب سایت این صرافی به نشانی http://exchaino.com اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده و سپس حساب کاربری خود را شارژ کنید. شما می‌توانید از طریق درگاه‌های بانکی مختلف، پرداخت را به ریال انجام داده و از موجودی حساب خود برای خرید ارزهای دیجیتال مورد نظرتان استفاده کنید. در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید در پلتفرم اکسچینو ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا