ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

کیف پول سولانا چیست؟ + لیست بهترین کیف پول های سولانا

سولانا یکی از برترین پلتفرم‌های بلاکچینی برای سرمایه‌گذاری در انواع ارزهای دیجیتال، از جمله توکن های غیر قابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و همچنین، استیکینگ به شمار می‌رود. بنابراین، برای استفاده حداکثری از این شبکه بلاکچینی و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، به کیف پولی نیاز دارید که امن باشد و از این ویژگی‌ها پشتیبانی کند. در ادامه، چند کیف پول ارز دیجیتال را که از رمزارز و شبکه سولانا پشتیبانی می‌کنند، معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کیف پول فانتوم (Phantom)

کیف پول فانتوم به عنوان یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم کار می‌کند و دسترسی به آن بسیار آسان است. سهولت استفاده از این برنامه همراه با عملکردهای گسترده آن، فانتوم را به یکی از بهترین کیف پول های سولانا تبدیل کرده است.

کیف پول فانتوم نه تنها دسترسی به سولانا را به یک کار ساده تبدیل می‌کند، بلکه شامل ابزارهایی نیز برای مشاهده مجموعه NFTها و پشتیبانی کامل از توکن‌های مبتنی بر SPL –استاندارد ساخت توکن بر بستر بلاکچین سولانا– و همچنین، توکن‌های حوزه دیفای و برنامه های غیر متمرکز (DApps) است.

کیف پول فانتوم همچنین از قابلیت استیکینگ پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از این کیف پول، SOLهای خود را به یک اعتبارسنج واگذار کنید و در ازای آن پاداش بگیرید.

کیف پول فانتوم یکی از بهترین و ایمن‌ترین افزونه‌های مرورگر در همراهی با کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) است. ادغام این دو محصول، یکی از امن‌ترین کیف پول‌ها را برای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

کیف پول سولفلر (Solflare)

سولفلر یکی دیگر از بهترین کیف پول‌ های سولانا برای استفاده در دسکتاپ و دستگاه‌های تلفن همراه است که یک افزونه مرورگر نیز دارد. سولفلر یک کیف پول مبتنی بر وب است که نصب آن نسبتاً آسان است و در ترکیب با کیف پول لجر نانو ایکس، سطح امنیتی عالی‌ای را ارائه می‌دهد.

سولفلر

کیف پول سولفلر یک گزینه ایدئال برای سواپ کردن، استیکینگ، ذخیره و ارسال SOL است و یک کیف پول همه‌کاره برای سولانا به شمار می‌رود. این کیف پول همچنین برای تازه‌واردان دنیای کریپتو که به دنبال دسترسی آسان و غیرحضانتی (non-custodial) به کلکسیون‌های NFT هستند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیف پول سولفلر به این لینک مراجعه کنید.

کیف پول سولت (Sollet)

سولت یک کیف پول مبتنی بر وب برای دسترسی و مدیریت آسان SOL است که به کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس هم متصل می‌شود. از آن‌جایی که سولت یک کیف پول مبتنی بر وب است، سطح امنیتی کمتری را در مقایسه با سایر کیف پول‌ها ارائه می‌دهد، اما به دلیل سهولت دسترسی به آن از هر جا، به یک گزینه جذاب برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است.

کیف پول سولت به خودی خود برای سواپ توکن‌های SPL و SQL قابل‌استفاده است، اما برای دسترسی مستقیم به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا بدون اتصال به کیف پول سخت افزاری لجر توصیه نمی‌شود. این به دلیل اشکالات احتمالی است که ممکن است در افزونه مرورگر سولت وجود داشته باشند. با این حال، استفاده از سولت به همراه لجر، آن را به یک گزینه ایدئال و یکی از بهترین کیف پول های سولانا تبدیل می‌کند.

کیف پول سولونگ (Solong)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های سولانا کیف پول سولونگ است. سولونگ یک گزینه عالی برای مبتدیان به شمار می‌رود و نصب آن به کار زیادی نیاز ندارد. در واقع، سولونگ افزونه‌ای است که به‌ راحتی روی مرورگرهای اج (Edge) و گوگل کروم نصب می‌شود. این کیف پول یک روش ساده برای ذخیره کوین‌ها و توکن‌های سولانا است و در عین حال، امکان اتصال به برخی از برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا را نیز فراهم می‌کند.

سولونگ

کیف پول سولونگ ممکن است تمام عملکردهای مورد نظر شما را نداشته باشد. با این حال، برای دسترسی آسان به سولانا و بهره‌مندی از مزایای یک بلاکچین سریع و کارآمد، شروع خوبی است.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس یکی دیگر از بهترین کیف پول های سولانا است که نصب و استفاده بسیار آسانی دارد و همین موضوع، باعث افزایش محبوبیت آن شده است. لجر نانو ایکس یک گزینه عالی برای ذخیره ایمن توکن‌های مبتنی بر سولانا است که از طریق آن، می‌توانید از برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته‌شده روی این بلاکچین استفاده کنید و پاداش بگیرید.

لجر نانو ایکس

نصب کیف پول لجر نانو ایکس بسیار آسان است و برنامه لجر لایو (Ledger Live) یک قابلیت ارزشمند برای برقراری ارتباط با این کیف پول به شمار می‌رود. اگرچه قیمت لجر نانو ایکس در مقایسه با سایر کیف پول‌ها کمی بالاتر است، اما ارزش امنیت بالا و ذخیره ایمن توکن‌های مبتنی بر سولانا را دارد. لجر نانو ایکس یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های سخت‌ افزاری برای استیکینگ، توکن‌های NFT و دیفای و همچنین، دسترسی به بسیاری از ویژگی‌هایی است که توسط کیف ‌پول‌های دیگر ارائه نشده‌اند.

کیف پول مث (Math)

کیف پول مث، یکی دیگر از بهترین کیف پول های سولانا محسوب می‌شود. این کیف پول یک گزینه ایدئال برای مرورگرهای دسکتاپ و موبایل است که به عنوان یک افزونه کار می‌کند. کیف پول مث با بیش از ۲۰ بلاکچین سازگار است و با فراهم کردن امکان سوئیچ بین آنها، پردازش تراکنش‌های رمزارزی را آسان‌تر می‌کند. این کیف پول برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شده و با افزونه گوگل کروم نیز سازگار است.

با استفاده از کیف پول مث، شما می‌توانید به چندین صرافی غیر متمرکز (DEX) دسترسی داشته باشید، به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا متصل شوید و همچنین، از طریق گزینه‌های افزونه گوگل کروم آن را با کیف پول سخت‌ افزاری لجر ادغام کنید.

کیف پول اکسودوس (Exodus)

اگر به دنبال یک کیف پول چند ارزی هستید که از سولانا نیز پشتیبانی کند، کیف پول اکسودوس گزینه خوبی است. این کیف پول با بسیاری از دستگاه‌ها و سیستم‌های عامل از جمله لینوس، مک، ویندوز، iOS و اندروید سازگار است. اکسودوس همچنین با پشتیبانی از استیکینگ سولانا، امکان کسب درآمد ۶ درصدی به صورت سالانه را برای کاربران فراهم می‌کند. با این حال، انتخاب گسترده‌ای از اعتبارسنج‌ها را ارائه نمی‌دهد و این موضوع می‌تواند به غیرمتمرکز بودن این شبکه آسیب برساند.

اگر در حوزه مبادله، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، اکسودوس یک کیف پول همه‌کاره است که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین کیف پول های سولانا نیز در نظر گرفت.

کیف پول اتمیک (Atomic)

کیف پول اتمیک یک گزینه همه‌کاره دیگر برای دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل و یکی از بهترین کیف پول های سولانا است. شما می‌توانید این کیف پول را روی سیستم‌های عامل مختلفی از جمله اوبونتو (Ubuntu)، iOS، ویندوز، مک، فدورا (Fedora) و اندروید نصب کنید. اتمیک یک راه عالی برای دسترسی و مدیریت سولانا است که در نسخه اندروید آن، امکان استیکینگ سولانا با سود سالانه ۷ درصدی نیز فراهم شده است.

یکی از ویژگی‌های قوی کیف پول اتمیک، امکان دسترسی و معامله بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال است. این موضوع، اتمیک را به یک گزینه ایدئال برای انتقال طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از طریق چندین بلاکچین از جمله سولانا تبدیل می‌‌کند.

کیف پول کوین ۹۸ (Coin 98)

کیف پول کوین ۹۸ یک گزینه‌ عالی برای استفاده در دستگاه‌های اندروید و iOS است که یک نسخه مبتنی بر وب و افزونه‌ای برای مرورگر گوگل کروم نیز دارد. استفاده از این کیف پول بسیار آسان است و امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا را برای ساخت و سواپ بین شبکه‌ها فراهم می‌کند. در واقع، کوین ۹۸ را می‌توان دروازه‌ای به دنیای دیفای و یکی دیگر از بهترین کیف پول های سولانا در نظر گرفت.

کوین ۹۸ امکان دسترسی به تب‌های مختلف را فراهم می‌کند تا بتوانید به صورت همزمان از چندین شبکه و صرافی استفاده کنید. بنابراین، یک کیف پول عالی برای مبتدیان دنیای کریپتو به شمار می‌رود.

کیف پول تراست (Trust)

کیف پول تراست برنامه‌ دیگری برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که می‌توان از آن برای دریافت و ارسال کوین‌ها و توکن‌های مبتنی بر سولانا استفاده کرد. تراست یک کیف پول چند ارزی و متن ‌باز است که توسط صرافی بایننس (Binance) پشتیبانی می‌شود. همچنین در حال حاضر کیف پول تراست یکی از محبوبترین کیف پول ها درمیان کاربران ایرانی می‌باشد.

تراست

نصب و استفاده از کیف پول موبایلی تراست بسیار آسان است و از طریق آن می‌توان به‌ راحتی به شبکه سولانا متصل شد. با استفاده از تراست شما می‌توانید به سرعت و به صورت آنی، آمار و شاخص‌های بلاکچین سولانا را مرور کنید. بنابراین، تراست را هم می‌توان به عنوان یکی از بهترین کیف پول های سولانا معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا