ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

معرفی کیف پول کاربردی Muun Wallet

دو ویژگی کلیدی برای یک کیف پول ارز دیجیتال کاربردی، امنیت و سهولت در استفاده  هستند. کیف پول مون (Muun Wallet) در عین سادگی از چندین روش مختلف برای تامین امنیت نرم‌افزار خود استفاده می‌کند. ضمن اینکه این ولت برای اجرای پرداخت‌های خرد در شبکه لایتنینگ توسعه یافته و به شما امکان ارسال و دریافت بیت کوین با کارمزد کمتر از شبکه اصلی را می‌دهد. اما کیف پول Muun چیست و چه امکاناتی دارد؟

کیف پول Muun چیست؟

Muun Wallet توسط تیمی متشکل از ۱۵ متخصص بسیار باتجربه در تکنولوژی بلاکچین و کارشناسان امنیت رمزنگاری مستقر در بوئنوس آیرس کشور آرژانتین توسعه و نگهداری می‌شود. Muun Wallet یک کیف پول گرم و نرم‌افزاری است که نسخه‌ موبایلی آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS موجود است. یکی از نقاط قوت این کیف پول تیم پشتیبانی بسیار قوی است که به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها مشکلات خود را در میان بگذارید.

ویژگی‌های کیف پول Muun 

-رابط کاربری بسیار ساده و مبتدی
-فرآیند فعال‌سازی و ایجاد کیف پول بسیار آسان
-سازگاری با شبکه لاتینینگ و امکان پرداخت فوری و خرد را با کارمزد کمتر خارج از زنجیره اصلی بیت کوین
-این کیف پول از سیستم سلسه مراتب قطعی یا Hierarchical Deterministic برای ساخت آدرس‌های تصادفی استفاده می‌کند. یعنی هر بار که شما یک تراکنش جدید را آغاز می‌کنید، موون والت یک آدرس جدید تصادفی با کمک این سیستم ایجاد کرده که مانع از شناسایی و ردیابی فعالیت‌های شما می‌شود.

از Muun Wallet برای نگهداری کدام رمزارزها می‌توانیم استفاده کنیم؟

موون ولت فقط مناسب ارسال و دریافت رمزارز بیت کوین است. شما می‌توانید انواع واحدهای بیت کوین مثل میلی بیت کوین (Millbitcoin) یا ۰.۰۰۱ بیت کوین، میکرو بیت کوین (Microbitcoin) یا ۰.۰۰۰۰۰۱ بیت کوین و ساتوشی (Satoshi) یا ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین را بفرستید یا دریافت کنید.

بررسی حضانتی یا غیرحضانتی بودن کیف پول Muun

توسعه‌دهندگان مون والت این کیف پول را یک ولت غیرحضانتی (Non Costudial) می‌دانند و ادعا می‌کنند که نرم‌افزار کلیدهای خصوصی کاربران را ذخیره‌سازی نمی‌کند. در عوض تمام داده‌های کیف پول، خصوصا کلیدهای خصوصی و رمزهای عبور به‌صورت رمزنگاری‌شده در تلفن همراه کاربر نگهداری می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا