ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

آموزش کامل صرافی بیت هامب (Bithumb)

صرافی بیت هامب (Bithumb) از صرافی های محبوب و بومی کره ای ست که با هدف بومی سازی بین مردم کشور کره جنوبی تاسیس شده است. این صرافی قصد دارد ضمن خدمت رسانی به مردم کره، در سطح بین المللی نیز فعالیت داشته باشد و در سراسر دنیا کاربران بتوانند از خدمات این صرافی استفاده کنند. کارمزد این صرافی بسیار پایین است و مبلغ کارمزد هر معامله ۰.۱۵ درصد می باشد. البته این صرافی تخفیفاتی را برای مشتریان دائمی خود در نظر گرفته است که همین مبلغ کم نیز مشمول ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف می شود.

در این صرافی قیمت ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، از سایر صرافی ها بالاتر است که کاربران علت این گرانی را حرفه ای تر بودن صرافی های کره ای و همچنین امکاناتی مانند امنیت بسیار زیاد و امکان برداشت فوری می دانند. این صرافی فقط ارزهای دیجیتالی را که به پشتوانه آنها اعتقاد دارد، به لیست رمز ارزهای خود اضافه می کند. این امر ممکن است برای کاربرانی که ترجیح می دهند ارزهای دیجیتال متعددی را در دسترس داشته باشند، خوشایند نباشد اما به کاربران این اطمینان را می دهد که ارزهای دیجیتال معتبری در این صرافی وجود دارد. ارزهایی که وارد این صرافی می شوند، پس از ورود خود با جهش قیمتی بزرگی روبرو می شوند.

مزایای صرافی Bithumb 

۱- حجم بالای معاملات

۲- استخرهای نقدینگی بزرگ

۳- سطح امنیتی بالا به دلیل استفاده از ISMS ( سیستم مدیریت امنیت اطلاعات)

۴- خدمات مشتری

معایب صرافی Bithumb

۱- دسترسی هکرها به اطلاعات ۳۱ هزار کاربر در سال ۲۰۱۷

۲- عدم پشتیبانی گسترده از رمز ارزها

۳- فقط کره ای ها می توانند از قابلیت برداشت دارایی به صورت ارز فیات استفاده کنند.

۴- بیشتر اهداف صرافی بیت هامب، برای کاربران کره ای کاربرد دارد.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت هامب

صرافی هات بیت در هنگام ثبت نام، اطلاعات بیشتری را نسبت به سایر صرافی ها از کاربران دریافت می کند. دلیل این اقدام این است که اطمینان حاصل شود از قوانین کره سرپیچی نمی شود.

۱- ورود به سایت صرافی بیت هامب به آدرس Bithumb.com و کلیک بر روی گزینه “Member Sign-Up”

۲- وارد کردن اطلاعات خواسته شده از جمله: ایمیل، شماره تماس، نام کشور، پسورد و سپس قبول قوانین صرافی بیت هامب و کلیک بر روی گزینه Sign-Up

کاربران پس از انجام این مراحل در سطح یک کاربری قرار می گیرند و می توانند اقدام به انجام معاملات در سطح محدودی کنند. در صورتی که کاربران بخواهند حجم بیشتری از معاملات را انجام دهند، ضروری است که سطح کاربری خود را ارتقا دهند. برای ارتقا سطح کاربری نیاز است که کاربران یک تصویر از مدرک شناسایی خود مانند پاسپورت و یا یک مدرک از صحت آدرس منزل را برای صرافی بیت هامب ارسال کنند.

اهمیت احراز هویت در صرافی بیت هامب

زمانی که کاربران بخواهند در این صرافی خرید و فروش انجام دهند، باید ابتدا اقدام به احراز هویت خود کنند تا بتوانند از سایر خدمات و امکانات این صرافی بهره ببرند.

آموزش خرید در صرافی Bithumb

۱- ورود به پنل کاربری و کلیک بر روی گزینه Xchange

۲- انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر و سپس مشخص کردن نوع خرید در قسمت Buy

– در صورتی که نوع خرید Limit باشد، کاربران مشخص می کنند زمانی که رمز ارز به قیمت مورد نظر رسید، برای آنها خرید انجام دهد. برای مثال کاربر می خواهد زمانی که بیت کوین با ۱۰ دلار رسید، ۵ دلار بیت کوین خریداری کند.

در بخش Market نیز ارزهای دیجیتال در لحظه و مطابق قیمت بازار خریداری می شوند.

پس از پایان فرآیند خرید، کاربران می توانند بر روی گزینه Buy کلیک کنند.

آموزش فروش در صرافی Bithumb

۱- ورود به پنل کاربری و کلیک بر روی گزینه Xchange

۲- انتخاب رمز ارز مدنظر و مشخص کردن نوع فروش (limit یا market)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا