اخبار گوناگون

آن روی سکه‌ی مشهد، شهری برای تفریح

این روز‌ها سفر به مشهد به زیارت حرم مطهر امام رضا‌(ع) خلاصه نمی‌شود و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که در حوزه‌ی گردشگری در این شهر صورت گرفته آن را به یکی از قطب‌های تفریح و سرگرمی در صنعت توریسم ایران تبدیل کرده است. در این مقاله شما را با معروف‌ترین مراکز تفریحی مشهد آشنا کرده و در پایان جهت خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر بعدی شما به این شهر پیشنهادی داریم.

نوشته های مشابه

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج‌های آبی
این مجموعه بزرگ اولین و بزرگ‌ترین پارک آبی ایران و بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه است. سرزمین مفرح موج‌های آبی، درواقع مجموعه‌ای از متنوع‌ترین وسایل تفریحی در آب است؛ شامل انواع سرسره‌های سقوط آزاد، سرسره‌های تند و اهسته، سرسره‌های پیچشی، سرسره تویسر، سرسره تاپسی توروی، چاله‌ی فضایی، جت موج و رودخانه آرام و خروشان که همگی لحظاتی هیجان‌انگیز را برای شما می‌آفرینند. از امکانات رفاهی سرزمین موج‌های آبی می‌توان به استخر برکه، استخر کودکان، استخر موج‌های پارک آبی، جکوزی سرد و گرم، سونای خشک و بخار، ماساژ و حمام ترکی، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. این روزها گذراندن یک روز در سرزمین موج های آبی به جز جدایی نشدنی از سفر به مشهد تبدیل شده است.

پارک ملت مشهد
پارک ملت یا ‌امین‌مهر سابق، در دوران پهلوی به سبک پارک‌های انگلستانی طراحی و ساخته شد. شهرت این پارک به داشتن بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه، فضای سبز وسیع و درختان کهنسال بی‌شمار و سر به فلک کشیده‌ی آن است. دسترسی به پارک ملت از هر نقطه‌ای از مشهد امکان‌پذیر است. استخر روباز و زمین‌های ورزشی متعددی مثل مانند زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، میز تنیس روی میز و پیست مخصوص دویدن در پارک ملت، برای ورزش دوستان فضایی منحصر به فرد را فراهم کرده است. شهربازی بزرگ پارک ملت هم دارای وسایل بازی متنوعی در سه بخش بازی‌های هیجانی، بازی‌های خانوادگی و تفریحات کوکانه است. از جمله وسایل بازی آن می‌توان به چرخ‌وفلک، اسکیت‌بورد، آکروجت فضایی، ترن هوایی، تاپ اسپین و چندین وسیله‌ی بازی استاندارد و هیجان‌انگیز دیگر که آماده‌ی ساختن لحظاتی به یادماندنی برای پیر و جوان و کودک است، اشاره کرد.

باشگاه ‌پینت‌بال جام‌جم
یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های گروهی پینت‌بال است. باشگاه پینت‌بال مجموعه ورزشی پرشین جام‌جم بزرگ‌ترین زمین بازی پینت‌بال مشهد است. در این باشگاه آموزش‌های اولیه برای آشنایی به افراد داده شده و سپس لباس مخصوص، ماسک، جلیقه، اسلحه و گلوله‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. در باشگاه جام جم امکان بازی همزمان خانم‌ها و آقایان وجود داشته و امکاناتی چون کافی‌شاپ، فیلم‌برداری و کارتینگ رایگان هم برای اعضای تیم مهیاست.

سفر هوایی به مشهد
پرواز به خراسان رضوی از بهترین راه‌های سفر به این این استان شرقی کشور است. برای پیدا کردن بلیط هواپیما تهران مشهد مقرون به صرفه می‌توانید به وبسایت اسنپ تریپ به آدرس  https://snapptrip.com/مراجعه و در قسمت پرواز داخلی مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان را وارد کنید. لیستی از پرواز‌های این مسیر به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت ایرلاین‌های مختلف، پرواز مناسب خود را انتخاب کرده و پس از وارد کردن مشخصات فردی اقدام به خرید بلیط کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا