اخبار گوناگون

قیمت شلوار مازراتی مشکی دمپا پاکتی

از اقسام مختلف شلوارها می توان مدل دمپا اشاره کرد که از جنس مازراتی نیز تولید می شوند این مدل شلوارها انواع مختلفی دارند.

اگر به ظاهر آن ها نگاه کنید از قسمت کمر تا ران پا تقریبا تنگ هستند و در قسمت ساق پا به مرور گشاد می شوند در مناطقی از کشور ما و تمام جهان این شلوار را با نام های بسیار مختلفی می شناسند که معروف ترین نام هایی که برا این نوع شلوار به کار رفته است شلوار پاچه شیپوری و ناقوسی است.

شاید برای شما نیز باور نکردنی باشد اما از دو قرن پیش استفاده  و پوشیدن شلوارهای دمپا در میان مردمان بسیار رایج و محبوب بود، زیرا در آن زمان مدل های مختلفی برای شلوارها وجود نداشت.

شلوار دمپا مازراتی

اما با شروع تغییرات بسیار عظیم در صنعت مد و نساجی و افزایش انواع مدل های شلوار، شلوار دمپا مازراتی جزو یک گزینه برای انتخاب و پوشیدن قرار گرفت و دیگر تنها گزینه انسان ها نبود.

این شلوار به دلیل مدلی که دارد به راحتی می تواند با انواع فرم های بدنی هماهنگ شود از این رو نگران نباشید زرا این مدل قطعا به شما می آید و به راحتی استایل می شود.

شاید فکر کنید که شلوارهای دمپا تنها یک نوع هستند اما باید بگوییم که این شلوارها بر طبق برخی موارد در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرد که می توان به اندازه فاق، طول پاچه های شلوار، مقدار گشاد بودن آن و دیگر موارد اشاره کرد و هر چه طول این پاچه ها بلند تر باشد گشادی آن در قسمت پایین بیشتر خواهد شد که پوشیدن این مدل شلوار برای خانم هایی که کمی قد آن ها کوتاه است توصیه نمی شود.

مشخصات شلوار مازراتی

در این بخش می خواهیم به بررسی مشخصات شلوار مازراتی بپردازیم که همان طور که پیشتر ذکر کردیم این شلوار از جنس کرپ مازراتی تهیه شده، بسیار خوش ایست است و استایل شما را از این رو به آن رو می کند.

این شلوار را می توان با انواع بلوز، مانتو یا تونیک گشاد پوشید و به ستاره ای درخشان در جمع تبدیل شد.

مدل شلواری که می پوشید بسیار در ظاهر شما تاثیر گذار است و می تواند تیپ شما را خاص و زیبا جلوه دهد.

پارچه ی مازراتی که ما در دوخت این شلوارها استفاده میکنیم اصل و مرغوب می باشند و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند و این ویژگی برای شلوار مشکی یک مزیت بسیار مهم به حساب می آید که بور نشود و همیشه رنگ مشکی تیره ی خود را حفظ کند.

شلوار مشکی مازراتی

شما می توانید رنگ های مختلفی از این شلوار مشکی مازراتی  را تهیه کرده و با مانتوها و لباس های خود ست کنید زیرا پارچه کرپ مازراتی تنوع رنگی بسیار بالایی دارد.

شلوار جین و پارچه ای ساده جزو پوشاکی هستند که هیچ گاه از مد نمی افتند و داشتن آن برای هر کسی لازم و ضروری است زیرا به آسانی با لباس های دیگر ست می شوند.

شلوارهای پارچه ای رنگ ها و جنس های مختلفی دارند و در مدل های گوناگونی طراحی و دوخته می شوند این شلوارها شامل شلوار راسته، پاچه گشاد و دامن شلواری می شود.

شلوار کرپ مازراتی نیز یکی از مدل های شلوار پارچه ای و انتخاب خانم های باسلیقه است.

قیمت شلوار مازراتی

شرایط و عوامل مختلفی در قیمت گذاری روی شلوار مازراتی تاثیر دارد و با توجه به جنس آن باید تشخیص دهید قیمتی که روی آن محصول گذاشته شده است مناسب است یا خیر؛ اگر تشخیص این امر برای شما مشکل است می توانید با افرادی که در این زمینه سررشته دارند مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

پارچه مازراتی در گروه پارچه های کرپ قرار دارد و با استفاده از نخ های تاب دار طی فرآیند های شیمیایی ساخته می شود و بیشترین مصرفی که این نوع پارچه دارد در صنعت پوشاک برای تولید شلوار، پیراهن، مانتو، لباس های مجلسی و غیره می باشد.

قیمت شلوار مازراتی پاکتی

این پارچه به دلیل ضخامت خوبی که دارد بسیار خوش دوخت می باشد و ایستایی آن بالا است در نتیجه پوشاکی که از این نوع پارچه تولید می شوند نیز کیفیت بالایی دارد و بر روی قیمت شلوار مازراتی پاکتی تاثیر دارد.

هنگام خرید شلوار مازراتی انتخاب رنگ آن باید متناسب با سایر لباس های شما صورت گیرد، اگر شما لباس هایی با رنگ روشن و شاد می پوشید شلوار سفید یا طوسی انتخابی مناسب برای شما می باشد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که روش شستشوی این محصول به چه صورت است؟ برای شستشو از آب ولرم و شونده های ملایم استفاده کنید؛ از چنگ زدن به پارچه و سابیدن آن خودداری کنید جنس پارچه این شلوار طوری است که نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا