فارکس

آیا سهام COST می تواند افت را متوقف کند؟

  • Costco قرار است درآمد خود را در روز پنجشنبه پس از بسته شدن گزارش کند.
  • سهام COST همچنان به عملکرد بهتر از شاخص های اصلی ادامه می دهد.
  • COST شاهد بوده است که تحلیلگران در پیش بینی درآمد خود تجدید نظر کرده اند.

Costco (COST) گزارش درآمد پس از بسته شدن در روز پنجشنبه، و دستیابی به نحوه ظاهر آن دشوار است. سهم امسال نسبت به شاخص های اصلی عملکرد بهتری داشته است. COST تاکنون در سال ۲۰۲۲ ۱۳ درصد کاهش یافته است، در حالی که شاخص ها حداقل ۲۰ درصد کاهش یافته اند.

نوشته های مشابه

اخبار سهام COST

تحلیلگران اخیراً برآوردها را برای درآمدهای جاری ارتقاء داده اند. بله، با توجه به آشفتگی اخیر در بخش خرده فروشی، ارتقا یک حرکت نسبتاً غیرعادی است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان گزینه های کم هزینه تر را انتخاب می کنند، Costco می تواند از سوئیچینگ کم هزینه بهره مند شود. این امکان را ایجاد می کند که COST به احتمال زیاد در جهت نزولی غافلگیر شود تا صعودی. تحلیلگران طبیعتاً صعودی هستند، اما به نظر می رسد که این یک گام بسیار دورتر از وال استریت باشد. از زمان ارتقاء سه ماهه گذشته نسبت ۳ به ۱ از کاهش رتبه پیشی گرفته است. این در حالی است که درآمدهای سه ماهه گذشته صرفاً در یک راستا بوده است.

برای این سه‌ماهه، این نوار در حال حاضر ۴.۱۷ دلار برای EPS و ۷۲ میلیارد دلار برای درآمد تعیین شده است، بنابراین من انتظار دارم که از دست بدهم. واکنش سهام چگونه خواهد بود؟ در چه قیمتی است؟ اینجاست که کار سخت می شود. COST در ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته است، زیرا خرده‌فروشان عمده کمبود پیش‌بینی‌شده تقاضا و عقب‌نشینی مصرف‌کننده را احساس می‌کنند. این امر دیدن پاداش ریسک زیاد را در اینجا دشوار می کند. در واقع با کاهش ۱۳ درصدی سهام در یک ماه، هر ضربه ای احتمالاً واکنش شدیدتری را شاهد خواهد بود. این ریسک-پاداش است حتی اگر بعید می دانم.

پیش بینی سهام COST

باز هم به پایین ترین محدوده های اخیر معامله می شود. تصویر کلی نزولی است، اما پتانسیل افزایش شدید اخبار خوب احتمالاً بیشتر از از دست دادن درآمد و فروش ناشی از آن است. ۵۰۷ دلار محور کوتاه مدت است.

نمودار ساعتی COST

۴۹۰ تا ۴۸۲ دلار منطقه پشتیبانی است. شکستن در اینجا احتمالاً منجر به آزمایش پایین ترین قیمت در ۴۰۶.۵۱ دلار از ژوئن خواهد شد. تا کنون این کاهش اخیر کاهشی مشابه در خط Dccumulation/Distribution نداشته است که یک شاخص واگرایی صعودی اما ضعیف است.

نمودار روزانه COST

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا