ارزهای دیجیتال

قیمت XRP با افزایش ۲۵ درصدی از محدوده خارج می شود، اما چرا؟

[ad_1]

بازارهای کریپتو در ۲۲ سپتامبر کمی سبز می شوند زیرا قیمت بیت کوین (BTC) با افزایش ۴.۷ درصدی به بالای ۱۹۳۰۰ دلار رسید و اتر (ETH) 6.5 درصد افزایش یافت تا سطح ۱۳۰۰ دلار را دوباره به دست آورد.

RSR و Astar Network (ASTAR) نیز به ترتیب ۲۳ درصد و ۱۷ درصد افزایش یافتند، اما مهم‌ترین محرک روز XRP بود.

در حال حاضر، قیمت XRP نشان دهنده افزایش نزدیک به ۲۵٪ است و دارایی ۴۱٪ در ماه گذشته افزایش یافته است. به گفته وکیل مدافع جیمز کی فیلان، در ۱۸ سپتامبر، آزمایشگاه ریپل درخواستی برای قضاوت اجمالی ارائه کرد – یک فرآیند قانونی که شامل تصمیم نهایی دادگاه بر اساس حقایق ارائه شده، به جای دستور محاکمه – و تصمیم گیری در مورد انتظار می رود که آیا XRP یک امنیت است تا اواسط دسامبر.

هیجان در مورد این اخبار می تواند احساسات سرمایه گذاران را در مورد چشم اندازهای بلندمدت XRP بهبود بخشد.

مطالب مرتبط: ارزهای دیجیتال و سهام قبل از افزایش نرخ بهره بانک مرکزی نرم می‌شوند، اما XRP، ALGO و LDO «جالب» به نظر می‌رسند.

از منظر تحلیل تکنیکال، قیمت XRP به دنبال تضمین دومین بسته شدن روزانه بالاتر از مقاومت خط روند نزولی بلندمدت است و حجم معاملات و سود باز در قراردادهای آتی در ۲۴ ساعت گذشته به شدت افزایش یافته است.

نمودار ۱ روزه XRP/USDT. منبع: TradingView

به گفته مارسل پچمن، تحلیلگر بازار Cointelegraph:

علاقه باز XRP در حال حاضر به ۵۷۵ میلیون دلار رسیده است از ۳۱۰ میلیون دلار فقط یک هفته پیش.

معامله گرانی که هنوز در موقعیت قرار نگرفته اند ممکن است منتظر باشند ببینند آیا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۰.۴۹ دلار برای حمایت در چند بسته روزانه بعدی تغییر می کند یا خیر. به طور معمول، معامله‌گران درون روز و نوسانی در سطوح مقاومت بلندمدت سود می‌برند و همچنین پس از مدیریت یک دارایی از یک دوره تثبیت طولانی، پایین‌ترین قیمت یا حرکتی که ساختار بازار را تغییر می‌دهد، رد قیمت و آزمون‌های حمایتی پایین‌تر را پیش‌بینی می‌کنند.

TheKingfisher ارائه‌دهنده داده‌های تجزیه‌وتحلیل رمزنگاری با پیشنهاد این که خریداران «احتمالاً فرصتی برای کاهش XRP طولانی مدت خواهند داشت» به نقطه مشابهی اشاره کرد.