فارکس

NZD/USD با جهش DXY، PMI ایالات متحده به سمت ۰.۵۸۰۰ کاهش می یابد.

  • انتظار می‌رود که NZD/USD به نزدیک ۰.۵۸۰۰ کاهش یابد زیرا DXY به شدت رشد کرده است.
  • تأثیر راهنمایی های جنگ طلبانه فدرال رزرو برای مدت طولانی تری باقی خواهد ماند.
  • سرمایه گذاران دلار کیوی را به دلیل داده های تراز تجاری ضعیف تر مجازات کرده اند.

جفت ارز NZD/USD در حال خروج از جنگل است زیرا شاخص دلار آمریکا (DXY) به شدت رشد کرده است. این دارایی در محدوده باریک ۰.۵۸۳۶-۰.۵۸۵۷ در نوسان بوده است و انتظار می رود یک شکست نزولی ایجاد کند که دارایی را به سمت حمایت بحرانی ۰.۵۸۰۰ می کشاند. پیش از این، این دارایی پس از ناکامی در حفظ بالای مانع مهم ۰.۵۸۸۰، شاهد سقوط شدیدی بود. آزمایش مجدد پایین ترین سطح دو سال اخیر در ۰.۵۸۰۴ حرکت تعیین کننده را به جلو هدایت می کند.

نوشته های مشابه

شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از اینکه نوسانگرهای مومنتوم در بازه‌های زمانی کوچک بیش از حد فروخته شدند، به شدت بازگشت. DXY همچنان در محدوده تثبیت ۱۱۱.۱۳-۱۱۱.۴۴ قرار دارد و شکست صعودی آن، دارایی را به سمت بالاترین قیمت دو دهه اخیر در ۱۱۱.۸۱ سوق خواهد داد. DXY در حال افزایش است زیرا تأثیر سیاست پولی جنگ طلبانه بالاتر از حد انتظار توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) برای مدت طولانی تری باقی خواهد ماند.

طبق سیاست فدرال رزرو، نرخ بهره در حدود ۴.۶ درصد به اوج خود خواهد رسید. هدف برای ساختار نرخ ترمینال بهینه به طور قابل توجهی افزایش یافته و پیامدهای آن احساسات منفی بازار را تقویت کرده است که از DXY حمایت می کند.

در آینده، انتشار S&P Global PMI از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. طبق برآوردهای اولیه، PMI تولیدی در مقایسه با نسخه قبلی ۵۱.۵ به ۵۱.۱ کاهش خواهد یافت. در حالی که PMI خدمات به ۴۵.۰ در برابر چاپ قبلی ۴۳.۷ بهبود می یابد.

در جبهه NZ، داده‌های تراز تجاری ضعیف‌تر، گاوهای کیوی را به سمت قلاب‌ها سوق داد. کسری در داده‌های تراز تجاری NZ در مقایسه با انتشار قبلی -۱۱.۹۷ میلیارد دلار در سال به -۱۲.۲۸ میلیارد دلار افزایش یافته است. همچنین، کسری ماهانه به -۲۴۴۷ میلیون دلار در برابر رقم قبلی -۱۴۰۶ میلیون دلار افزایش یافته است. گزارش ماه اوت در مورد تراز تجاری حاکی از آن است که واردات به ۷.۹۳ میلیارد دلار در برابر چاپ قبلی ۷.۷۶ میلیارد دلار افزایش یافته است. با این حال، اعداد صادرات به ۵.۴۸ دلار در مقایسه با عرضه قبلی ۶.۳۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا