فارکس

PMI مقدماتی تولید آلمان در سپتامبر به ۴۸.۳ کاهش یافت در مقابل ۴۸.۳ مورد انتظار

  • PMI تولید آلمان در سپتامبر به ۴۸.۳ در مقابل ۴۸.۳ مورد انتظار می رسد.
  • PMI خدمات در آلمان در سپتامبر به ۴۵.۴ در مقابل ۴۷.۲ مورد انتظار کاهش یافت.
  • EUR/USD کاهش به سمت ۰.۹۷۵۰ را در PMI ترکیبی آلمان سرعت می بخشد.

گزارش اولیه فعالیت های تولیدی از تحقیقات S&P Global/BME در این جمعه نشان داد که انقباض بخش های تولید و خدمات آلمان در ماه سپتامبر با افزایش هزینه های انرژی عمیق تر شد.

نوشته های مشابه

شاخص PMI تولیدی در قدرت اقتصادی منطقه یورو در این ماه به ۴۸.۳ رسید در مقابل ۴۸.۳ مورد انتظار و ۴۹.۱ قبلی. شاخص به پایین ترین حد در ۲۷ ماه گذشته رسید.

در همین حال، خدمات PMI از ۴۷.۷ رزرو قبلی به ۴۵.۴ در سپتامبر در مقابل ۴۷.۲ برآورد شده کاهش یافت. شاخص PMI به پایین ترین سطح در ۲۸ ماه گذشته رسید.

شاخص خروجی ترکیبی اولیه S&P Global/BME آلمان در سپتامبر در مقابل ۴۶.۰ مورد انتظار و ۴۶.۹ در آگوست به ۴۵.۹ رسید. این گیج نیز به نزول های ۲۸ ماهه رسید.

نظرات کلیدی فیل اسمیت، معاون مدیر اقتصاد در S&P Global

به نظر می رسد اقتصاد آلمان در سه ماهه سوم منقبض شود و با توجه به اینکه PMI نشان می دهد رکود در ماه سپتامبر جمع شده و شاخص های آینده نگر این نظرسنجی نیز رو به وخامت گذاشته است، چشم انداز سه ماهه چهارم نیز چندان خوب به نظر نمی رسد.

کاهش عمیق فعالیت های تجاری در ماه سپتامبر توسط بخش خدمات انجام شد که با کاهش هزینه های مشتریان به دلیل کاهش بودجه و افزایش عدم اطمینان در مورد چشم انداز، تقاضا به سرعت کاهش یافت.

مفاهیم FX

EUR/USD پس از شکست داده های ترکیبی آلمان در سطح ۰.۹۸۰۰ روند نزولی را شتاب می بخشد. این نقطه آخرین بار با ۰.۹۷۷۰ معامله شد که همچنان ۰.۶۰% در روز کاهش داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا