فارکس

AUD/USD قادر به یافتن پشتیبانی نیست، در میان ریسک گریزی به پایین ترین سطح زیر ۰.۶۵۴۰ می رسد.

  • دلار آمریکا در میان ریسک گریزی و داده های مثبت اقتصادی ایالات متحده غیرقابل توقف است.
  • با کاهش بیشتر وال استریت، بازدهی ایالات متحده صعودی متوسط ​​است.
  • AUD/USD زیان هفتگی را افزایش داد و به کمترین میزان خود از می ۲۰۲ رسید.

AUD/USD در طول جلسه آمریکا در بحبوحه ریسک گریزی و دلار قوی تر کاهش بیشتری یافت. این جفت تحت فشار در ۰.۶۵۴۰ معامله می شود که پایین ترین سطح در بیش از دو سال گذشته است، در حالی که DXY بالاترین قیمت های جدید ۲۰ ساله را نزدیک به ۱۱۳.۰۰ چاپ کرد.

نوشته های مشابه

همه در حال سقوط…

دلار تنها پادشاه شهر در روز جمعه است. کالاها از جمله کاهش ۶ درصدی قیمت نفت خام و کاهش ۴ درصدی نقره در حال سقوط هستند. اوراق قرضه دولتی نیز پایین‌تر است و تنها زمانی که سرمایه‌گذاران به سمت کیفیت حرکت می‌کنند مقداری تقاضا پیدا می‌کنند. در وال استریت، داوجونز ۱.۵۱ درصد سقوط کرد و S&P 500 1.76 درصد سقوط کرد.

ترس از رکود جهانی و نرخ بهره بالاتر همچنان بر احساسات بازار تأثیر می گذارد که بر ارزهای نوظهور و کالاها تأثیر می گذارد. دلار آمریکا نه تنها از ریسک گریزی در روز جمعه سود می برد، بلکه از داده های اقتصادی ایالات متحده نیز سود می برد. قرائت اولیه S&P Global PMI در سپتامبر، بازگشتی بسیار بیشتر از حد انتظار را نشان داد، به ویژه در بخش خدمات که باعث تقویت بیشتر دلار شد.

اسلاید ۱۰۰ پیپ در روز جمعه در AUD/USD، به ضرر هفتگی می افزاید که اکنون نزدیک به ۲۰۰ پیپ است. این جفت در آستانه ثبت کمترین بسته شدن هفتگی از ماه می ۲۰۲۰ است.

سطوح فنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا