ارزهای دیجیتال

چارچوبی برای ممنوعیت اعضای کنگره و SCOTUS از معامله سهام شامل ارائه ارز دیجیتال است

[ad_1]

اعضای مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده و همچنین قضات دادگاه عالی که در حال حاضر با ارزهای رمزنگاری شده معامله می‌کنند، ممکن است مجبور شوند HODLing را در زمانی که در مقام هستند متوقف کنند، اگر یک لایحه رای کافی به دست آورد.

بر اساس چارچوبی که روز پنجشنبه منتشر شد، زوئی لافگرن، رئیس کمیته مدیریت مجلس نمایندگان – مسئول عملیات روزمره مجلس – گفت که او “برنامه ای معنادار و موثر برای مبارزه با تضاد منافع مالی” در ایالات متحده دارد. کنگره با محدود کردن فعالیت‌های مالی قانون‌گذاران و قضات SCOTUS و همچنین فعالیت‌های همسران و فرزندانشان. این لایحه، در صورت تصویب بر اساس چارچوب، به دنبال تصویب قانون Stop Trading on Congressional Knowledge در سال ۲۰۱۲ یا قانون سهام در سال ۲۰۱۲، پیشنهاد می کند که به اعضای کنگره اجازه خرید، فروش و تجارت سهام و سایر سرمایه گذاری ها را در زمان تصدی خود بدهد. ، بلکه آنها را ملزم به افشای چنین معاملاتی می کند.

کنگره می‌تواند با محدود کردن مقامات ارشد دولتی – از جمله اعضای کنگره و دیوان عالی – و همسرانشان، ایمان و اعتماد مردم را به مقامات دولتی خود بازگرداند و اطمینان حاصل کند که این مقامات در راستای منافع عمومی و نه منافع مالی خصوصی خود عمل می‌کنند. لوفگرن گفت: و فرزندان وابسته ناشی از معامله سهام یا سرمایه گذاری در اوراق بهادار، کالاها، آتی، ارزهای دیجیتال و سایر سرمایه گذاری های مشابه و از طریق کوتاه کردن سهام.

او افزود:

من به زودی متن قانونی را برای لایحه ای ارائه خواهم کرد که بر اساس این چارچوب برای اصلاحات ساخته شده است. بسیاری از اعضا قبلاً به این نتیجه رسیده اند که اصلاحات ضروری است.

این چارچوب پیشنهاد می‌کند که قانون‌گذاران و قضات SCOTUS همچنان می‌توانند پرتفویی با صندوق‌های مشترک متنوع، صندوق‌های قابل معامله در بورس، اسناد خزانه‌داری و سایر سرمایه‌گذاری‌هایی که «پتانسیل یکسانی برای تضاد منافع ندارند» نگه داشته و افشا کنند. مبالغ افشا دقیق تر از محدوده “بسیار گسترده” مورد استفاده در حال حاضر – به عنوان مثال از ۵ میلیون دلار تا ۲۵ میلیون دلار – و در دسترس عموم باشد.

بر اساس قانون سهام، قانونگذاران موظفند خرید، فروش یا مبادله هر سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ دلار را ظرف ۳۰ تا ۴۵ روز گزارش دهند، اما این قانون حداقل عواقب مالی و حقوقی را برای عدم ثبت به موقع ارائه می دهد – گاهی اوقات تا ۲۰۰ دلار هزینه تاخیر. چارچوب پیشنهادی اجرای جریمه‌های ۱۰۰۰ دلاری را برای هر دوره ۳۰ روزه که فردی قوانین افشا را نقض می‌کند، افزایش می‌دهد، و به وزارت دادگستری اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم اقدام مدنی کند. حساب توییتر گالری خانه مطبوعات گزارش شده است در روز پنج شنبه که مجلس می تواند لایحه پیشنهادی را در اوایل هفته آینده بررسی کند.

سناتورهای جان اوسف و مارک کلی اصلاحات مشابهی را برای قانون سهام در سنا در ژانویه پیشنهاد کردند، اما در بیش از ۸ ماه هیچ حرکتی در این لایحه صورت نگرفته است. به گفته لوفگرن، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، کمیته را موظف به بررسی تضاد منافع مالی احتمالی در کنگره کرد. با این حال، رئیس مجلس قبلاً از تلاش‌ها برای منع قانون‌گذاران از مالکیت یا معامله سهام عقب‌نشینی کرد و گفت: «آنها باید بتوانند در آن شرکت کنند».

مربوط: قدرت روشن است… چرا مقامات ایالات متحده با معامله سهام، اخلاق و قانون سهام را نادیده می گیرند؟

تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان و سناتورها در معرض سرمایه‌گذاری‌های کریپتو قرار گرفته‌اند، از جمله ماری نیومن نماینده ایلینویز، مایکل والتز نماینده فلوریدا، سینتیا لومیس سناتور وایومینگ، مایکل مک‌کول نماینده تگزاس، پت تومی نماینده پنسیلوانیا، نماینده آلاباما، نماینده نیوجرسی موری و نماینده نیوجرسی موور. جفرسون ون درو در دسامبر ۲۰۲۱، الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده نیویورک گفت که داشتن بیت کوین (BTC) یا سایر دارایی های دیجیتال برای وی نامناسب است زیرا قانونگذاران ایالات متحده به “اطلاعات حساس و سیاست های آینده” دسترسی دارند.