ارزهای دیجیتال

لایحه پیش نویس بورس مسکو در مورد دارایی های مالی دیجیتال و معاملات اوراق بهادار: گزارش

[ad_1]

بر اساس گزارشی که در مطبوعات روسیه منتشر شده است، بورس مسکو (MOEX) در حال تهیه پیش نویس لایحه ای است که اجازه می دهد تجارت دارایی های مالی دیجیتال (DFA) و اوراق بهادار مبتنی بر آنها را انجام دهد. روزنامه ودوموستی روز پنجشنبه گزارش داد که بورس اوراق بهادار این لایحه را از طرف بانک مرکزی روسیه می نویسد که قدرت ارائه قانون را ندارد.

نوشته های مشابه

سرگئی شوتسوف، رئیس هیئت نظارت MOEX، طی سخنانی در یک کنفرانس بانکی گفت که این لایحه در حال آماده سازی، تجارت در هر دو DFA و گواهینامه های DFA را پیش بینی می کند که مانند اوراق بهادار معامله می شوند. شوتسوف گفت: “صرافی و شرکت های تابعه آن به تنظیم کننده درخواست خواهند کرد و من امیدوارم که آنها وضعیت اپراتورهای صرافی را برای تجارت در DFAها دریافت کنند.” او اضافه کرد:

ما می خواهیم بازار بین حسابداری بلاک چین و حسابداری سپرده گذاری انتخاب کند و در صورت تصویب این قانون، سپرده گذاران روسی می توانند DFA را در حساب های خود در بلاک چین نگه دارند – به محض اینکه مشتری به دارایی اساسی نیاز دارد، آنها گواهی را بازخرید کنید و دارایی را در حساب خود در بلاک چین دریافت کنید.”

به گفته شوتسوف، عدم آشنایی مانعی برای فناوری دفتر کل توزیع شده در روسیه است. او گفت: «وقتی نمی‌دانید با چه کسی تماس بگیرید و از چه کسی شکایت کنید، بسیاری از مردم نمی‌خواهند شرکت کنند. و سرمایه گذاران.»

موارد مرتبط: معایب تمرکز: بورس اوراق بهادار مسکو در بحبوحه جنگ جاری روسیه و اوکراین آفلاین است

شوتسوف گفت که این لایحه در حال حاضر توسط بانک مرکزی روسیه در دست بررسی است. رئیس کمیته مالی دومای دولتی و رئیس انجمن بانکداری روسیه آناتولی آکساکوف در ماه ژوئیه پیشنهاد کرد که MOEX به دنبال نمونه های بورس تورنتو و دویچه بورس، تبدیل به یک صرافی رمزنگاری شود.

سخنگوی MOEX در ماه آگوست گفت که صرافی انتظار دارد اجازه تجارت DFA را داشته باشد. آرتم ژلزنوف، مدیر عامل استراتژی MOEX International گفت: «این به نفع مشتریان ما است.