فارکس

BoE 75bps بالا می رود و پوند برای حرکت پایین تر و نزدیک شدن به رکورد پایین – MUFG

پوند در روز جمعه بدترین کاهش را از مارس ۲۰۲۰ تاکنون تجربه کرد و پوند/دلار آمریکا بیش از ۳۰۰ پیپ از دست داد. تحلیلگران بانک MUFG همچنان نسبت به پوند نزولی هستند و اشاره می کنند که از دست دادن اعتماد به پوند در حال افزایش نگران کننده است.

نوشته های مشابه

نقل قول های کلیدی:

ما اکنون انتظار داریم که BoE در ۳ نوامبر ۷۵bps افزایش یابد. حرکت ۱۰۰bp را نمی توان رد کرد. بازار OIS با نرخ بانکی ۴.۰۰% تا پایان سال قیمت گذاری شده است. ما فکر نمی کنیم کاملاً به آنجا برسیم، اما واضح است که نرخ های کوتاه مدت به کجا می روند. خطر اصلی در اینجا به زمان‌بندی این محرک مالی عظیم در کنار فقدان پاسخگویی مربوط می‌شود.»

با نزدیک شدن به سطوح پایین تاریخ ۱.۰۵۲۰ در سال ۱۹۸۵، ما همچنان نزولی باقی می مانیم. بسیار مرتفع.»

در عین حال، تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ‌ها در این هفته به جای ۷۵ واحد در ثانیه مانند بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو، می‌تواند به نگرانی‌ها مبنی بر عقب افتادن بانک مرکزی از منحنی در مبارزه با تورم اضافه کند. ما انتظار داریم که این نگرانی‌ها در مورد مناسب بودن سیاست‌های مالی و پولی در کوتاه‌مدت باقی بماند و به شدت بر پوند انگلیس تأثیر بگذارد. علاوه بر این، فروش مجدد در بازارهای جهانی سهام و سخت‌تر شدن شرایط مالی جهانی، تامین مالی کسری حساب جاری بریتانیا را چالش‌برانگیزتر می‌کند و فشار نزولی بر پوند را تقویت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا