ارزهای دیجیتال

اتریوم ادغام کامل شد، دو کوون با حکم بازداشت مواجه شد و بیت کوین پس از رالی غواصی کرد: Hodler’s Digest، ۱۱-۱۷ سپتامبر

[ad_1]

هر شنبه میاد، خلاصه هودلر به شما کمک می کند تا تک تک اخبار مهمی را که در این هفته اتفاق افتاده است، پیگیری کنید. بهترین (و بدترین) نقل قول ها، نکات مهم تصویب و مقررات، سکه های پیشرو، پیش بینی ها و بسیاری موارد دیگر – یک هفته در Cointelegraph در یک پیوند.

نوشته های مشابه

داستان های برتر این هفته

جسی پاول از کراکن از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری می‌کند و به عنوان رئیس هیئت مدیره باقی می‌ماند

جسی پاول پس از بیش از یک دهه ریاست صرافی کریپتو به عنوان مدیرعامل، تصمیم گرفت مشعل را به مدیر عامل شرکت، دیو ریپلی، واگذار کند. با این حال، پاول با کراکن تمام نشده است. او رئیس هیئت مدیره این سازمان خواهد شد. پاول، به نقل از بلومبرگ، گفت: «این موضوع باعث شده است که من را بیشتر خسته کند، کمتر سرگرم کننده باشد. ریپلی در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدیر عملیات به کراکن پیوست.

وزارت کره جنوبی تصویب قوانین ویژه Metaverse را توصیه می کند

مطابق با دیگر پیشرفت‌هایی که کره جنوبی برای استقبال از دنیای دیجیتال انجام داده است، طبق برنامه‌های وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، این کشور می‌خواهد قوانین جدیدی در مورد متاورس ایجاد کند. این وزارتخانه می‌خواهد قوانین مناسبی برای Metaverse وضع شود، اما فکر می‌کند که تطبیق مقررات فعلی با فناوری جدید عاقلانه نیست. در خبرهای قبلی، کره جنوبی ۲۰۰ میلیون دلار برای توسعه متافورس در این کشور سرمایه گذاری کرد.

قاضی نیویورک به تتر دستور می دهد تا پشتوانه USDT را مستند کند

یک دادگاه نیویورک دستور داده است که تتر مدرکی ارائه کند که ثابت کند کوین USDT آن کاملاً پشتیبانی می شود. این تصمیم بخشی از یک پرونده مربوط به iFinex، شرکت مادر تتر است که در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. پرونده علیه iFinex ادعا می‌کند که از USDT بدون پشتوانه برای دستکاری بازار کریپتو استفاده کرده است. دو مقام دیگر ایالات متحده در موارد قبلی مدرکی مبنی بر پشتیبانی درخواست کرده‌اند که بنا بر گزارش‌ها، iFinex اسناد کافی را ارائه کرده است.

دعوای SEC صلاحیت را مدعی است زیرا گره‌های ETH در ایالات متحده «خوشه‌بندی» شده‌اند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً به عنوان بخشی از پرونده ای علیه یوتیوبر کریپتو، ایان بالینا، حقوق قضایی خاصی را بر اساس تعداد بالای گره های اتریوم که بنا به گزارش ها در ایالات متحده ساکن هستند، ادعا کرده است، اگرچه کریپتو طبیعتاً بدون مرز است، SEC، در این مورد، سعی دارد ادعا کند که معاملات در داخل مرزهای ایالات متحده رخ داده است، که می تواند قوانین خاصی را مرتبط کند. این ادعا بخشی از یک پرونده گسترده تر علیه Balina است که در آن کمیسیون ادعا می کند که ثبت نام مناسب برای فروش توکنی که او تسهیل کرده است، انجام نشده است.

چین ۸۴ درصد از تمام درخواست های ثبت اختراع بلاک چین را به خود اختصاص داده است، اما یک مشکل وجود دارد

اطلاعات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان می‌دهد که ۸۴ درصد از درخواست‌های ثبت اختراع بلاک چین از این کشور است. رئیس جمهور شی جین پینگ زمانی که در سال ۲۰۱۹ نیاز به تمرکز چین بر فناوری بلاک چین را بیان کرد، فعالیت ثبت اختراع را تحریک کرد. با این حال، چین تنها ۱۹ درصد از پتنت های ارسالی بلاک چین را روشن کرده است.

پیروزینرها و بازنده ها

در پایان هفته، بیت کوین (بیت کوین) است در ۱۸۸۰۰ دلار، اتر (ETH) در ۱۲۹۶ دلار و XRP در ۰.۴۷ دلار. ارزش کل بازار است ۹۲۳.۳۴ دلار میلیارد، با توجه به CoinMarketCap.

در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال بزرگ، سه برنده برتر آلتکوین در هفته XRP هستند. (XRP) و ۴۰.۹۸ درصد، چیلیز (CHZ) در ۳۱.۶۳ درصد و الگوراند (چیزی) در ۲۹.۷۶٪.

سه بازنده برتر آلتکوین در هفته، Ravencoin هستند (RVN) در -۲۳.۴۹٪، Toncoin (تن) در -۲۲.۹۰٪ و Terra Classic (دور) در -۱۶.۵۹٪.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کریپتو، حتما تحلیل بازار کوین تلگراف را بخوانید.

به یاد ماندنی ترین نقل قول ها

“تنظیمات همیشه یک نگرانی است، اما BTC تنظیم شده است.”

جیمی کوتس، تحلیلگر بازار کریپتو برای بلومبرگ اینتلیجنس

چگونه یک DAO واقعاً مالک IP است؟ [intellectual property] پروتکلی که قرار است بر آن حاکم باشد؟»

دیوید کاپوس، شریک در Cravath, Swaine & Moore LLP

«دولت هند قطعاً دیگر رمزارز را نمی‌خواهد. […] دولت صریحاً می‌گوید: «ما بلاک چین را دوست داریم اما ارز دیجیتال را دوست نداریم»، اما این به نوعی مضحک است.

انشول روستاگی، مدیر عامل و بنیانگذار توتالیتی Corp

شاردینگ در واقع یکی از مؤثرترین و جهانی‌ترین راه‌ها برای حل به اصطلاح «سه‌گانه مقیاس‌پذیری» است.»

مارتین هیسبوک، سرپرست تحقیقات برای Uphold

نگرانی این است که اگر فدرال رزرو بیش از حد سفت شود، اقتصاد ایالات متحده ممکن است در واقع وارد یک رکود شدید شود.

سی کی ژنگ، رئیس سابق ریسک ارزیابی جهانی برای Credit Suisse

ارزهای دیجیتال بی ثبات هستند، اما هیچ واسطه‌ای کارمزد سنگینی دریافت نمی‌کند یا معاملات شما را بررسی می‌کند.

آلن آستین، مدیر عامل بنیاد لایت کوین

این احتمال وجود دارد که بتوانیم راهی برای دستیابی به اجماع در مورد یک قبض استیبل کوین در سال جاری پیدا کنیم.

وارن دیویدسون، نماینده کنگره آمریکا

“مردم در فضا محتاط تر می شوند و مطمئن نیستند که چگونه با تورنادو کش تعامل کنند، ما شاهد بوده ایم که سپرده ها در خدماتی که فعالیت های مشابهی را ارائه می دهند حداقل به طور موقت کاهش می یابد، زیرا مردم اینگونه اندازه گیری می کنند “این برای من چه معنایی دارد؟” “”

یعقوب ایلوم، دانشمند ارشد Chainalysis

من در مورد توکن های رمزنگاری که شما آن ها را ارز می نامید، مانند بیت کوین، شک دارم. آنها طرح‌های پونزی غیرمتمرکز هستند.»

جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan

پیش بینی هفته

این معیار دارنده بلندمدت بیت کوین به «منطقه پایین» قیمت بیت کوین نزدیک شده است.

بر اساس شاخص قیمت BTC کوین تلگراف، بیت کوین در این هفته تا حد زیادی بین ۱۸۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار معامله شد. تعداد دارندگان بلندمدت بیت کوین (LTHs) در قرمز در حال حاضر با پایین ترین سطح بازار نزولی قبلی مطابقت دارد و نشان می دهد که دارایی دیجیتال ممکن است در روند به پایان رسیدن باشد. از میان دارندگان بلندمدت بیت‌کوین، حدود ۳۰ درصد تا ۲۲ سپتامبر دچار ضرر شدند. پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ زمانی رخ داد که درصد LTH در قرمز به ترتیب به حدود ۳۵ درصد و ۳۲ درصد رسید. کاهش بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار می تواند باعث شود که درصد ضرر LTH با بازارهای نزولی قبلی مطابقت داشته باشد.

FUD هفته

۱۶۰ میلیون دلار از سازنده بازار ارزهای دیجیتال Wintermute به سرقت رفت

عملیات مالی غیرمتمرکز تحت شرکت بریتانیایی Wintermute دچار حمله ای شد که حدود ۱۶۰ میلیون دلار برای شرکت هزینه داشت. مدیر عامل Wintermute Evgeny Gaevoy خاطرنشان کرد که این شرکت بودجه کافی برای مقاومت در برابر ضرر بدون تأثیرگذاری بر مشتریان دارد. Gaevoy ابراز تمایل کرد که رویداد را به عنوان هک کلاه سفید طبقه بندی کند – اما فقط در صورتی که متخلف ظاهر شود. گزارش های بعدی نشان داد به گفته شرکت امنیتی بلاک چین CertiK، این حمله آنطور که در ابتدا تصور می شد یک سوء استفاده قرارداد هوشمند نبود، بلکه یک مشکل کلید خصوصی بود.

شرکت استخراج بیت کوین Compute North برای ورشکستگی اقدام می کند

شرکت میزبانی استخراج بیت کوین Compute North با تشکیل پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ در تگزاس، یکی از آخرین قربانیان بازار خرس کریپتو است. با این حال، قیمت انرژی نیز بر این شرکت تاثیر گذاشته است. طبق گزارش ها، این شرکت بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار دارایی دارد، اگرچه بدهی های آن تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار است. طبق نظرات هر دو شرکت، شرکای Compute North Marathon Digital and Compass Mining نباید اثرات منفی از تشکیل پرونده ورشکستگی ببینند، اما ممکن است به روز رسانی های بیشتری در پی داشته باشد.

پیش نویس لایحه استیبل کوین ایالات متحده، استیبل کوین های جدید آلگو را به مدت ۲ سال ممنوع می کند

بلومبرگ پیش‌نویس لایحه‌ای از دولت آمریکا را به دست آورد که بنا بر گزارش‌ها هدف از آن ممنوعیت ایجاد استیبل کوین الگوریتمی جدید به مدت دو سال است. متن ظاهراً به دنبال اعمال ممنوعیت استیبل‌کوین‌های جدید است که میخ‌های خود را از سایر دارایی‌های دیجیتال مرتبط از همان سازنده می‌گیرند، جایی که بازخریدها می‌توانند با قیمت ثابت انجام شوند. استیبل کوین‌هایی که در حال حاضر با شرح صورت‌حساب مطابقت دارند، دو سال فرصت دارند تا مدل‌های خود را تغییر دهند.

بهترین ویژگی های Cointelegraph

نجات سیاره می تواند برنامه قاتل بلاک چین باشد

قرار دادن بازارهای کربن توافق پاریس در اتریوم و اتصال حساب‌های کربن ملی جهان، برنامه قاتل بلاک چین است.

کار خود را پرتاب کنید و ۳۰۰ هزار دلار برای یک DAO کسب کنید؟ در اینجا چگونه است

“طبیعت همکاری ماکسی یک نفس خوشایند از هوای تازه بود.”

بازار به این زودی ها افزایش نمی یابد – پس به روزهای تاریک عادت کنید

شرایط اقتصادی جهانی نشان می دهد که بازارها – از جمله بازار ارزهای دیجیتال – نزولی بیشتری در پیش دارند. در ماه‌های آینده روی افزایش قیمت‌های جدید تمام دوران‌ها حساب نکنید.

“وقتی به اندازه کافی در رمزارز بوده اید، همه چیز یک نمودار است.”

بهترین های بلاک چین، هر سه شنبه

برای کاوش های متفکرانه و خواندن آرام از مجله مشترک شوید.

با عضویت، با شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما موافقت می کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا