ارزهای دیجیتال

فرماندار کالیفرنیا نیوسام مجوز و چارچوب قانونی کریپتو را وتو کرد

[ad_1]

گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، با افزودن به موانع نظارتی موجود برای اکوسیستم‌های رمزنگاری، از امضای لایحه‌ای که مجوز و چارچوب قانونی برای دارایی‌های دیجیتال ایجاد می‌کند، امتناع کرد.

لایحه مجمع ۲۲۶۹ به دنبال اجازه صدور مجوزهای عملیاتی برای شرکت های رمزنگاری در کالیفرنیا بود. در ۱ سپتامبر، مجلس ایالتی کالیفرنیا این لایحه را بدون مخالفت از صحن مجمع تصویب کرد و برای تصویب به دفتر فرماندار رفت.

نامه رد از فرماندار میوسوم. منبع: leginfo.legislature.ca.gov

در مخالفت با این مفهوم، نیوسام یک “رویکرد انعطاف پذیرتر” را توصیه کرد که در طول زمان و در عین حال در نظر گرفتن ایمنی مصرف کنندگان و هزینه های مرتبط، تکامل می یابد و افزود:

“قفل کردن یک ساختار مجوز در قانون بدون در نظر گرفتن این کار (تلاش های داخلی برای ایجاد یک محیط نظارتی شفاف) و اقدامات فدرال آتی زود است.”

فرماندار اظهار داشت که این لایحه، در شکل فعلی، مستلزم وام دهی میلیون دلاری از صندوق عمومی ایالت است:

چنین تعهد قابل توجهی از منابع عمومی صندوق باید در فرآیند بودجه سالانه در نظر گرفته شود.

نیوسام تاکید کرد که قبل از همکاری با قوه مقننه برای ایجاد ابتکارات صدور مجوز کریپتو، منتظر است تا مقررات فدرال “بر روی دارایی های مالی دیجیتال تمرکز بیشتری داشته باشد”.

مربوط: چارچوب کریپتو کم خون بایدن چیز جدیدی به ما ارائه نکرد

دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) تحلیلی را در مورد انتخاب های طراحی ۱۸ سیستم ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای ایالات متحده به کاخ سفید ارائه کرد.

ارزیابی فنی برای یک سیستم CBDC ایالات متحده، تمایل OSTP را به سمت ساختن یک سیستم خارج از دفتر کل و محافظت از سخت افزار در حالی که مبادلات مختلف به ارث رسیده توسط هر انتخاب طراحی را در نظر می گیرد، برجسته کرد.