ارزهای دیجیتال

اسکالپینگ در کریپتو چیست و تجارت اسکالپ چگونه کار می کند؟

[ad_1]

اگرچه ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات خود شناخته می شوند، اما فرصت های مختلفی را به معامله گران می دهند تا سود را به جیب بزنند و دوباره سرمایه گذاری کنند. تجارت اسکالپ یک استراتژی رمزنگاری است که به اسکالپرها کمک می کند تا با مشاهده حرکات قیمت، ریسک کنند و از نوسانات مکرر قیمت نهایت استفاده را ببرند.

نوشته های مشابه

در این مقاله اسکالپینگ، نحوه کارکرد آن در ارزهای دیجیتال، مزایا و معایب تجارت اسکالپ در کریپتو، پیچیده بودن آن و میزان پول مورد نیاز برای پرداختن به آن بحث خواهد شد.

تجارت پوست سر چیست؟

معامله گران کریپتو اسکالپ با انجام معاملات متعدد در یک دوره کوتاه، سودهای کوچک را هدف قرار می دهند که منجر به بازده قابل توجهی می شود که از سودهای کوچک حاصل می شود. اسکالپرها به دنبال دارایی های با حجم بالا و حجم قابل توجهی هستند که به دلیل اخبار، علاقه بیشتری را به دنبال دارد.

استراتژی های اسکالپینگ نیاز به دانش بازار دارد، حتی اگر یک استراتژی معاملاتی کوتاه مدت باشد. برای درک تفاوت بین عرضه و تقاضا، اسکالپرها از اسپرد استفاده می کنند که شامل خرید به قیمت پیشنهادی و فروش به قیمت درخواستی است. اگر معامله‌گران آماده پذیرش قیمت‌های بازار باشند، این رویکرد امکان کسب سود را حتی زمانی که سفارش‌ها و فروش‌ها تغییر نمی‌کنند را فراهم می‌کند.

تجارت پوست سر چگونه کار می کند؟

نمودار، سرعت و ثبات عناصر مهمی هستند که پوسته پوسته شدن را ممکن می‌سازند. به عنوان مثال، اسکالپرها از تجزیه و تحلیل تکنیکی و شکاف‌های ارزشی مختلف ناشی از اسپرد پیشنهادات و درخواست‌ها استفاده می‌کنند.

عناصر مهمی که اسکالپینگ را ممکن می کند

اسکالپرها عموماً با ایجاد اسپرد یا خرید به قیمت پیشنهادی و فروش به قیمت درخواستی عمل می کنند، به طوری که ارزش بین دو مرکز ارزش تمایز قائل می شود. کریپتو اسکالپرها سعی می کنند موقعیت خود را برای مدت کوتاهی حفظ کنند و خطر مرتبط با تاکتیک را کاهش دهند.

علاوه بر این، معامله‌گرانی که از تکنیک‌های معاملاتی اسکالپ استفاده می‌کنند باید به سرعت واکنش نشان دهند تا از دقایق – یا حتی ثانیه‌ها – از نوسانات کوتاه‌مدت استفاده کنند. به این ترتیب، اسکالپرها می توانند در طول زمان به طور مداوم از مزایایی بهره مند شوند. اما کریپتو اسکالپرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

ابزارهای مختلف معاملاتی اسکالپ که توسط اسکالپرهای کریپتو برای به دست آوردن سود مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از اهرم، معاملات محدوده و اسپرد پیشنهادی، همانطور که در زیر توضیح داده شده است:

  • اهرم: اهرم نشان می دهد که معامله گران چقدر از جیب خود برای افزایش حاشیه مشارکت می کنند. برخی از اسکالپرها از این روش برای افزایش سایز پوزیشن خود استفاده می کنند.
  • معاملات محدوده: معامله گران اسکالپ که در معاملات محدوده شرکت می کنند، برای بسته شدن معاملات در محدوده های قیمتی از پیش تعیین شده، مراقب هستند. به عنوان مثال، برخی از اسکالپرها از دستور توقف حد استفاده می کنند که معامله را در ارزش های بازار آتی انجام می دهد.
  • گسترش قیمت پیشنهادی: با به کارگیری این استراتژی، اسکالپرها می توانند از اختلاف قیمت قابل توجه بین بالاترین پیشنهاد و کمترین درخواست استفاده کنند.
  • آربیتراژ: با خرید و فروش یک دارایی در بازارهای مختلف، اسکالپرهای آربیتراژ می توانند از تفاوت قیمت بهره مند شوند.

انواع استراتژی های معاملاتی آربیتراژ ارزهای دیجیتال

چگونه یک استراتژی معاملاتی اسکالپینگ کریپتو تنظیم کنیم؟

برای راه اندازی استراتژی معاملاتی اسکالپ کریپتو، مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

  • جفت‌های معاملاتی را انتخاب کنید: با توجه به نوسانات و نقدینگی دارایی‌های کریپتو، جفت معاملاتی را انتخاب کنید که متناسب با مشخصات سرمایه‌گذاری ریسک-بازده شما باشد.
  • یک پلت فرم معاملاتی را انتخاب کنید: هنگام انتخاب یک پلتفرم معاملاتی که جفت معاملاتی انتخابی شما را ارائه می دهد، جنبه های مختلفی مانند کارمزد معاملات، رابط کاربری، خدمات مشتری و غیره را در نظر بگیرید.
  • ربات های اسکالپر را انتخاب کنید: اساس اسکالپینگ سرعت است. بنابراین، کسانی که با استفاده از نرم افزار تجارت می کنند، دائماً پیشتاز هستند. همچنین، مدیریت دستی یک سبد سرمایه گذاری معمولاً زمان بر و مستعد خطا است.
  • استراتژی های معاملاتی مختلف را امتحان کنید: قبل از اسکالپینگ، مطمئن شوید که استراتژی خود را با استفاده از تکنیک های مختلف معاملاتی، همانطور که در بخش بالا ذکر شد، به خوبی درک کرده اید.

مرتبط: رایج ترین معیارهای رمزنگاری: راهنمای مبتدی

مزایا و معایب تجارت پوست سر

همه استراتژی های معاملاتی مزایا و معایبی دارند و اسکالپینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال، خطر در اسکالپینگ به دلیل اندازه های کوچکتر موقعیت درگیر کم است. علاوه بر این، اسکالپرهای کریپتو سعی نمی کنند از حرکات قابل توجه قیمت بهره ببرند. در عوض، آنها برای بهره بردن از حرکات کوچکی که مکررا اتفاق می‌افتد تلاش می‌کنند.

با این حال، از آنجایی که پاداش‌های هر معامله بسیار کم است، اسکالپرها به دنبال بازارهای مایع اضافی هستند تا تعداد معاملات خود را افزایش دهند. به گفته اقتصاددانان، خوش بین بودن در مورد اسکالپینگ ممکن است سودمند نباشد. به عنوان مثال، یک روش آزمایش شده وجود ندارد که موفقیت را در حداقل ۹۰٪ از موقعیت های معاملاتی اسکالپ تضمین کند. به طور مشابه، اگر چیزی بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، احتمالاً اینطور است – به خصوص در معاملات کریپتو.

علاوه بر این، اسکالپینگ اغلب به مهارت های تحلیلی پیشرفته نیاز دارد، اگرچه معامله گران لزوماً نیازی به صبور بودن با نوسانات قیمت ثابت ندارند. علاوه بر این، لطفاً کارمزدهای معاملاتی را در نظر داشته باشید که بسته به حجم معاملات شما ممکن است بالا باشد.

معاملات پوست سر در مقابل معاملات روزانه

برخلاف هولینگ بلندمدت، معاملات روزانه معامله گر را تشویق می کند تا روی تغییرات جزئی قیمت تمرکز کند. بنابراین، تجارت روزانه چه تفاوتی با تجارت پوست سر دارد؟

مطالب مرتبط: معاملات روزانه در مقابل هدلینگ طولانی مدت ارز دیجیتال: مزایا و معایب

یک معامله گر اسکالپینگ دارایی مالی را کمتر از ۵ دقیقه نگه می دارد و معمولاً می تواند معامله را برای ۲ دقیقه حفظ کند. از سوی دیگر، معامله گران روزانه معاملات را برای چندین ساعت انجام می دهند.

علاوه بر این، کریپتو اسکالپرها روزانه ۱۰ یا ۱۰۰ معامله را باز می کنند تا سودهای قابل توجهی به دست آورند. در مقابل، معامله گران روزانه به تعداد کمی از معاملات روزانه محدود می شوند. علاوه بر این، معامله گران روزانه گهگاه به تحلیل بنیادی تکیه می کنند، در حالی که اسکالپینگ نیازمند دانش تحلیل تکنیکال است.

معاملات اسکالپ نیز با معاملات نوسانی متفاوت است زیرا اسکالپرها معاملات را برای چند ثانیه تا چند دقیقه نگه می دارند، در حالی که معامله گران نوسانی معمولاً موقعیت خود را برای چند روز تا هفته و حتی ماه حفظ می کنند.

علاوه بر این، معاملات نوسانی شامل نظارت معقول و دانش فعلی اخبار و رویدادهای تجاری است، در حالی که اسکالپینگ نیاز به نظارت مداوم در طول جلسه معاملاتی دارد.

آیا تجارت اسکالپ کریپتو ارزشش را دارد؟

توسعه توانایی شما در تفسیر نمودارها و گسترش درک خود از تاکتیک های مختلف تجارت کریپتو، کلید تبدیل شدن به یک اسکالپر ارز دیجیتال است.

به طور کلی، تجارت پوست سر می تواند تهاجمی و سخت باشد و ممکن است برای مغزهای آموزش ندیده بسیار خسته کننده باشد. از آنجایی که بازده هر معامله بسیار ناچیز است، سرمایه قابل توجهی برای ایجاد نتایج معنادار مورد نیاز است.

و البته، از آنجایی که استراتژی معاملاتی کریپتو “هیچ اندازه مناسب همه نیست” وجود دارد، باید از تکنیک هایی استفاده کرد که به بهترین وجه با سبد ریسک-بازده آنها سازگار است. عدم اعتماد به توانایی های خود در هنگام برخورد با دارایی های پرخطر ممکن است در دراز مدت بی ثمر باشد.

مهم ترین درسی که اسکالپرها باید بیاموزند مدیریت ریسک احتمالی است. در مقایسه با انتخاب نقاط ورودی و خروجی، انتخاب نحوه مدیریت ریسک می تواند تأثیر بسیار مهمتری بر عملکرد مالی سبد سرمایه گذاری داشته باشد.

برای این مقاله مجوز خریداری کنید. پشتیبانی شده توسط SharpShark.