ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

شرایط کنونی بازار رمزارز برای خرید مناسب است؟

 DonAlt اظهار داشت که در حال خرید در سطح حدود ۱۹۰۰۰ دلار است و همیشه با خرید زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار راحت‌تر بوده است. البته او احتمال نزول بیشتر بیت‌کوین را در کوتاه مدت رد نمی‌کند. طبق گفته او در صورت ریزش بیشتر رمزارز مذکور، این معامله‌گر باز هم می‌خرد و به دارایی خود اضافه می‌کند.

پیش بینی DonAlt درباره بازار رمزارز

منطق DonAlt این است که بازارها آنقدر ضربه خورده‌اند که در وضعیت کنونی بازار رمزارز، احتمال حرکت قیمت‌ها به سمت سقف‌های بالاتر سناریو محتمل‌تری خواهد بود. توصیه او این است که اکنون که بازار برای بسیاری به اصطلاح «افسرده‌کننده» است، کاهش قیمت بیت‌کوین را به عنوان فرصت خرید ببینید.

گفتنی است در چند روز گذشته بیت‌کوین نشانه‌هایی از انعطاف را نسبت به شاخص SPX نشان داده است. در حالی که تا کنون در سال ۲۰۲۲ این موضوع بیشتر به عنوان دلیلی بر عقب ماندگی ارزهای دیجیتال برداشت می‌شد. DonAlt در ادامه خوشبین است که این همبستگی بین بیت‌کوین و بازار سهام به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که پیش‌بینی جدید DonAlt با دنبال کنندگان گسترده‌اش قابل توجه بسیاری قرار گرفته، زیرا او دقیقاً به معامله‌گران درباره نزول بازار رمزارز در حوالی اوج نوامبر ۲۰۲۱ هشدار داده بود.
سابقه این معامله‌گر در تحلیل بیت‌کوین

پس از آن که قیمت بیت‌کوین اصلاحات قیمتی دوازده ماهه خود را آغاز کرد، DonAlt نسبت به باز کردن معامله خرید هشدار داد و خود او نیز عمدتاً به صورت نقد در بازار باقی ماند.

در ادامه DonAlt در ویدیوی تجزیه و تحلیل بیت‌کوی، سطوح قیمت را به صورت تصویر بالا مشخص کرد. او اشاره کرد که اگرچه فکر نمی‌کند بیت‌کوین در کوتاه‌مدت به ۳۳ هزار دلار برسد، اما تا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳، انتظار ندارد که قیمت به منطقه ۱۲ تا ۱۴ هزار دلار هم برسد.

روند بیت‌کوین و اهداف پیش‌رو

هدف فعلی او برای قیمت بیت‌کوین، منطقه ۲۹,۰۰۰ دلاری است که او در این محدوده بیت‌کوین خود را با خرسندی خواهد فروخت.

قیمت بیت‌کوین در حال حاضر سطح ۱۹۲۰۰ دلار را آزمایش می‌کند و تقریباً ۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشته است، با توجه به قدرت امروز بیت‌کوین، CryptoISO که ۱۱۵۰۰۰ دنبال کننده نیز دارد، پیش‌بینی می‌کند که اگر داده‌های CPIسیگنال مثبتی داشته باشند، فردا بیت‌کوین افزایشی خواهد بود.

اتریوم در شرایط کنونی بازار رمزارز

در اتریوم پس از ریزش به زیر سطح ۱۳۰۰ دلار، پشتیبانی‌های بعدی در بازه زمانی پایین‌تر، سطوح ۱۲۶۰ و ۱۲۲۰ دلار هستند و در چند روز آینده ممکن است اتریوم به هر دو هدف نیز برسد.

در صورت رخ داد این سناریو اتریوم به پایین‌تر از حد متوسط ​​می‌رسد و در مرحله بعدی ۱۲۱۵ دلار را هدف قرار می‌دهد. نمودار ۲ ساعته نشان می‌دهد که اتریوم طی سه هفته گذشته در محدوده (زرد) از ۱۲۲۰ تا ۱۴۱۰ دلار معامله شده است. نقطه میانی این محدوده ۱۳۱۵ دلار است. این سطح در هفته گذشته به عنوان حمایت عمل کرده اما در روزهای اخیر با شکست مواجه شده است.

RSI نیز زیر سطح خنثی ۵۰ قرار دارد اما در ساعات اخیر به سرعت صعود کرده است، حتی اگر قیمت حرکت قابل توجهی نداشته باشد. شاخص RSI یک روند نزولی قوی در حال پیشرفت را نشان می‌دهد.

پوزیشن‌های فروش وارد شده در منطقه ۱۳۰۰ تا ۱۳۱۵ دلاری می‌توانند اهداف ۱۲۶۰ و ۱۲۲۰ دلاری داشته باشند. برای باطل شدن این ایده نزولی، بسته شدن کندل ۴ ساعته بالاتر از سطح ۱۳۲۰ دلار نیاز است.

نرخ تامین مالی اتریوم

اتریوم پس از از دست دادن سطح ۱۳۰۰ دلار برای یک حرکت کوتاه مدت نزولی دیگر به روند خود ادامه داد.

اگرچه روند نزولی جزئی از اواسط سپتامبر قابل مشاهده بود، اما این مسئله با کاهش اتریوم به زیر مرز ۱۶۰۰ دلار مصادف شد. با کمال تعجب، نرخ‌های تامین مالی در سه هفته گذشته اندکی مثبت بود، حتی با این که اتریوم در یک محدوده قیمتی نوسانی مانده بود.

این نشان می‌دهد که معامله‌گران انتظار داشتند که قیمت ۱۲۸۰ دلار منجر به یک حرکت صعودی شود، اما این موضوع تاکنون محقق نشده است. تا زمانی که یک شکست واقعی اتفاق بیفتد، مناطق مورد علاقه در محدوده‌های ذکر شده می‌تواند تمرکز اصلی معامله‌گران در بازه زمانی پایین‌تر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا