اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

توییتر کریپتو با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری SBF و بازگشت به تجمل گیج شده است

جامعه کریپتو سوالات زیادی را در مورد اینکه چگونه مدیر عامل سابق FTX توانست وثیقه و شرایطی که با آن همراه خواهد بود را تضمین کند، مطرح کرد.

کریپتو توییتر ظاهراً با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری سام بنکمن-فرید مخالفت کرده است و به او اجازه می‌دهد تا کریسمس را در خانه پدر و مادرش در پالو آلتو بدون پرداخت حتی یک سکه از قبل بگذراند.

مدیر عامل سابق FTX در ۲۱ دسامبر از باهاما وارد نیویورک شد و در ۲۲ دسامبر در دادگاه حاضر شد و در آنجا به قید وثیقه از طریق “ضمانت شناسایی شخصی” آزاد شد – اساساً قول کتبی متهم مبنی بر حضور آنها در دادگاه حضور در دادگاه در آینده و انجام هیچ گونه فعالیت غیرقانونی در حالی که با وثیقه آزاد شده اند.

طبق توافقنامه آزادی که در ۲۲ دسامبر ارائه شد، نیازی به واریز وجه نقد نزد دادگاه نبود، اما شرایط وثیقه باعث می شود که خانه پنج خوابه والدین بنکمن-فرید در پالو آلتو به عنوان وثیقه برای ۲۵۰ میلیون دلار استفاده شود.

برخی از جامعه کریپتو در توییتر ابتدا با شرایط وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری بدون هزینه گیج شده بودند و این سوال را مطرح کردند که چگونه سام بنکمن-فرید توانست رقم وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری را پس از اینکه قبلاً ادعا کرد کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود دارد را ارسال کند. .

خنده دار است که چگونه SBF می تواند وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری را پس از مدت کوتاهی پس از اینکه گفت فقط ۱۰۰ هزار دلار در اختیار دارد، ارسال کند.

بنابراین او احتمالاً از سپرده های مشتریان دزدیده شده برای بیرون ماندن از زندان استفاده می کند.

— بنجامین کوون (@intocryptoverse) 22 دسامبر ۲۰۲۲

طبق قرارداد وثیقه، وثیقه تنها در صورتی پرداخت می‌شود که سام بنکمن-فرید برای حضور در دادگاه‌های بعدی حاضر نشود یا سایر شرایط وثیقه‌اش، مانند حضور در دادگاه و تسلیم شدن برای اجرای حکم دادگاه را نقض کند.

در همین حال، کسانی که اسناد دادگاه را بررسی کردند، در عوض نگرانی‌های خود را در مورد ضامن‌های بانکمن-فرید – از جمله پدرش، آلن جوزف بنکمن، و مادرش، باربارا فرید، که در صورت نقض شرایط وثیقه توسط SBF، تحت تعقیب قرار می‌گیرند، داشتند.

اسکات ملکر، مجری پادکست دیوار همه استریت ها، در ۲۳ دسامبر توییت کرد و گفت که در حالی که SBF برای بیرون ماندن از زندان مجبور به پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار نبود، اگر او “وثیقه را رها کند، والدینش باید ۱۷ شغل اضافی انجام دهند. ”

کاربر رمزنگاری آواز توییتر Autism Capital در مورد این موضوع توضیح داد که در حالی که مجبور به پرداخت هیچ پولی از قبل نشده است، والدین، بستگان و غیر خویشاوندان خود را در شرایط سختی قرار داده است.

سام با قرار وثیقه شناسایی شخصی آزاد شده است. این بدان معناست که هیچ پولی پرداخت نشده است. پدر و مادر وی منزل خود را وثیقه گذاشته اند، یکی از اقوام و غیر خویشاوندان نیز وثیقه گذاشته اند. در صورت کاندیداتوری سام، همه آنها با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار آماده خواهند شد. https://t.co/F85qHFVQDQ

— پایتخت اوتیسم (@AutismCapital) 22 دسامبر ۲۰۲۲

در حالی که میزبان پادکست جیسون تنظیمی، جیسون برت، در ۲۳ دسامبر توییت کرد که اگرچه ممکن است منصفانه نباشد که SBF در یک خانه مجلل در حین محاکمه بماند، او به دنبال کنندگان خود یادآوری کرد که همه افراد در ایالات متحده حق دارند محاکمه عادلانه و فرض برائت.

مردم برای دیدن اینکه @SBF_FTX بهای جنایاتش را پرداخت می کند بی تاب هستند. با این حال، دلیل متفاوت بودن آمریکا نحوه برخورد ما با متهمان است. آیا عادلانه است که او در طول دادگاه در یک خانه مجلل در آب و هوای گرم باشد؟ زندگی منصفانه نیست، اما ما می‌توانیم از حقیقت آن چیزی که اتفاق افتاده است آگاه شویم.

— جیسون برت (@RegulatoryJason) 22 دسامبر ۲۰۲۲

استیون مک‌کلارگ در توییتی بیان کرد که والدین SBF نباید اجازه داشته باشند خانه خود را به عنوان وثیقه در قبال وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری قرار دهند زیرا خانه با “وجوه FTX سرقت شده” خریداری شده است.

بنابراین پدر و مادر @SBF_FTX، که خانه ای در باهاما با وجوه FTX سرقت شده خریده اند، از خانه دیگر خود به عنوان وثیقه برای وثیقه ۲۵۰ میلی متری استفاده خواهند کرد؟

— استیون مک‌کلورگ (@stevenmcclurg) 22 دسامبر ۲۰۲۲

برخی از کاربران توییتر نیز این موضوع را خنده‌دار می‌دانستند که شرایط وثیقه SBF او را از استفاده از رایانه در زمانی که به قید وثیقه آزاد می‌شد محدود نمی‌کرد.

بنابراین @SBF_FTX به قید وثیقه آزاد شده است، هیچ محدودیتی در استفاده از رایانه ندارد و من را در توییتر دنبال می کند. بی دست و پا – به شکلی نامناسب.

— دیوید “جوئل کاتز” شوارتز (@JoelKatz) 23 دسامبر ۲۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا