اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بایننس به ۷ مورد از FUD اخیر از طریق پست وبلاگ چینی رسیدگی می کند

بایننس در حال مقابله با سونامی FUD است که در هفته های اخیر با آن مواجه شده است.
بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، از زمان سقوط FTX، با سیل FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) دست و پنجه نرم کرده است. این شرکت اکنون با آخرین پست وبلاگ خود در حال مبارزه است.

در ۲۲ دسامبر، بایننس یک پست وبلاگی به زبان چینی منتشر کرد تا به هفت موضوع کلیدی که شرکت می‌خواست آنها را برطرف کند، رسیدگی کند. در زمان نگارش، نسخه انگلیسی زبان موجود نبود.

اولین مورد آن تعلیق موقت برداشت USDC در اوایل این ماه بود. توضیح داد که این کار در طول یک دوره تبدیل «توکن سوآپ» انجام شد و صرافی ذخایر استیبل کوین خود را به BUSD تجمیع کرد.

مورد بعدی که به آن پرداخت، در دسترس بودن ذخایر کافی برای برداشت بود. تأیید کرد که «تمام دارایی‌های کاربران در بایننس ۱:۱ پشتیبانی می‌شوند» و وضعیت مالی آن بسیار سالم است زیرا از هزینه‌های تراکنش سود زیادی می‌برد. در ۱۶ دسامبر، CryptoQuant ذخایر Binance را تأیید کرد و گزارش داد که هیچ رفتار «شبیه FTX» وجود ندارد.

بایننس وجوه کاربران را برای هیچ تراکنش یا سرمایه گذاری اختلاس نمی کند، بدهی ندارد و در لیست طلبکاران هیچ شرکتی که اخیراً ورشکسته شده است نیست.

در مورد امتناع شرکت‌های حسابرسی Mazars و «چهار بزرگ» از همکاری با شرکت‌های رمزنگاری، گفت که تأیید رمزگذاری شده روی زنجیره زمینه جدیدی است که این شرکت‌ها ممکن است ظرفیت انجام آن را نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد که این ممیزی ها معمولاً با هدف وضعیت مالی شرکت بورسی انجام می شود، نه تأیید دارایی های ذخیره.

Mazars از آن زمان گزارش های حسابرسی Binance را از وب سایت خود حذف کرده است. بایننس همچنین اعلام کرد که نیازی به افشای اطلاعات مالی ندارد زیرا یک شرکت خصوصی است و نه یک شرکت بورسی.

«در بسیاری از حوزه‌های قضایی که در آن فعالیت می‌کنیم، اطلاعات عملیاتی و مالی را طبق درخواست تنظیم‌کننده‌های محلی به اشتراک گذاشته‌ایم یا در حال به اشتراک گذاشتن هستیم.»

بایننس در رابطه با گزارش رویترز مبنی بر اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد این شرکت است، اظهار داشت که رسانه های جریان اصلی مدت زیادی است که این شرکت را با گزارش های مخرب هدف قرار داده اند.

این شرکت افزود که بیشترین مجوزهای انطباق را در جهان دارد و بیشترین هزینه را برای مبارزه با جرایم کریپتو هزینه کرده است.

در نهایت، پست وبلاگ نظرات مدیر عامل Changpeng Zhao را تکرار کرد که بایننس FTX را نابود نکرده است. FTX خودش این کار را کرد.

بایننس دیگر صرافی‌ها را رقیب نمی‌داند و افزود: «ما بیشتر بر ارتقای مستمر و گسترش پذیرش صنعت متمرکز شده‌ایم».

خب! حالا شما مالک آن هستید. FUD رد شده است، اما این امر مانع از خروج این صرافی در هفته‌های اخیر نشده است زیرا سرمایه‌گذاران به سمت خود نگهبانی دارایی‌های رمزنگاری خود حرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا