اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

پنج ارز دیجیتال برتر گوگل در سراسر جهان در سال ۲۰۲۲

بیت‌کوین به دلیل موقعیت نام تجاری برتر و قرار گرفتن در یک لیگ خاص در مورد تمرکززدایی، همچنان پرجستجوترین ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ است.

ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۲ از حمله فدرال رزرو جنگ طلب و انفجار پلتفرم های رمزنگاری FTX، Terra، Celsius Network و غیره به شدت آسیب دیده اند.

ارزهای دیجیتال پر جستجو در سال ۲۰۲۲ کدام بودند؟

شایان ذکر است، ارزش بازار تمام ارزهای دیجیتال روی هم رفته ۷۰ درصد از سال تا به امروز (YTD) کاهش یافته و به نزدیک به ۷۷۰ میلیارد دلار رسیده است، که نشان دهنده تسلیم گسترده معامله گران و سرمایه گذاران است.

طبق گزارش گوگل ترندز، کاهش تقاضا همچنین درخواست های اینترنتی برای کلمه کلیدی «خرید ارز دیجیتال» را به پایین ترین سطح خود از فوریه ۲۰۲۰ رسانده است.

علاقه به کلمه کلیدی “خرید ارز دیجیتال” طی پنج سال گذشته

 

با این وجود، آخرین گزارش پرداخت‌های جهانی مصرف‌کننده Accenture در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که علاقه خرده‌فروشی به ارزهای دیجیتال با وجود سقوط بازار در سال ۲۰۲۲ همچنان بالاست.

دلایل ارائه شده توسط پاسخ دهندگان شامل سرمایه گذاری های بلند مدت (۲۸%)، کنجکاوی (۲۲%)، حدس و گمان کوتاه مدت (۲۱%) و موارد دیگر است.

در همین حال، تحقیقات جداگانه‌ای توسط پورتال مالی شخصی DollarGeek در مورد ارزهای رمزنگاری شده سال ۲۰۲۲ که بیشترین جستجو را در سرتاسر جهان داشته‌اند، می‌پردازد، بنابراین چشم‌اندازی تقریبی در مورد سرمایه‌گذاری بازیکنان خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۳ ارائه می‌دهد.

 

۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس جستجوهای ماهانه ایالات متحده و جهان

 

بیت کوین همچنان بیشترین گوگل را دارد

در تحقیقات DollarGeek، بیت کوین به عنوان بیشترین رمزارز گوگل در سال ۲۰۲۲ ظاهر شد و ماهانه ۲۸.۴۱ میلیون جستجو در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

علاقه نسبتاً بالا باقی می ماند زیرا کارشناسان کیفیت آن را در مقایسه با سایر دارایی های رمزنگاری در صنعت ارزیابی می کنند. به عنوان مثال، تیم دریپر، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر، فکر می‌کند که سکه‌های ضعیف‌تر در میان زمستان جاری ارزهای دیجیتال به نفع بیت‌کوین تبدیل به آثاری خواهند شد.

با @CNBC @WebSummit. اینجاست که چرا @bitcoin به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. https://t.co/DqARhl8pAu

— تیم دریپر (@TimDraper) 16 دسامبر ۲۰۲۲

قیمت بیت کوین تقریباً ۶۵ درصد YTD کاهش یافته است و برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت آن تا ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد. اما جستجوهای اینترنتی در ۱۲ ماه گذشته نشان می‌دهد که بیشتر مردم برای خرید بیت‌کوین جستجو کرده‌اند، نه فروش آن، که نشان می‌دهد اکثر مردم هنوز هرگز بیت‌کوین نداشته‌اند.

 

علاقه به کلمه کلیدی “خرید بیت کوین” (قرمز) و “فروش بیت کوین” (آبی) در ۱۲ ماه گذشته

 

Dogecoin مورد علاقه ایلان ماسک در جایگاه دوم قرار دارد

Dogecoin مورد علاقه ایلان ماسک در رتبه دوم قرار دارد و در سال ۲۰۲۲ به طور متوسط ۵.۸۵ میلیون جستجوی ماهانه در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

این میم-ارز رمزنگاری بیشتر به خاطر ایلان ماسک بود که توییتر را خرید و دنبال کنندگانش را با ایده ادغام پرداخت های DOGE برای پرداخت های درون برنامه ای کنایه زد. با این حال، پس از ثبت نام در رابینهود، یک پلتفرم معاملاتی بدون کمیسیون مستقر در ایالات متحده، مورد توجه قرار گرفت.

همانطور که در نمودار Google Trends در زیر نشان داده شده است، این رویدادها به Dogecoin کمک کرد تا افزایش موقت در جستجوهای اینترنتی را ثبت کند. به عنوان مثال، خرید نهایی ماسک از توییتر در اواخر اکتبر با روندهای اینترنتی Dogecoin که به امتیاز ۱۰۰ رسید، مصادف شد.

علاقه به کلمه کلیدی “Dogecoin” در ۱۲ ماه گذشته

 

بنابراین، از آنجایی که قیمت DOGE تقریباً ۵۵٪ YTD کاهش یافته است، داده های جستجوی اینترنتی نشان می دهد که تعداد خریداران بالقوه آن می تواند از نظر تعداد نسبتاً بیشتر از فروشندگان باشد، مشابه بیت کوین.

علاقه به کلمه کلیدی “خرید دوج کوین” (آبی) و “فروش دوج کوین” (قرمز) در ۱۲ مورد اخیر

 

Shiba Inu سوم شد اما Dogecoin را در ایالات متحده شکست داد

جستجوی ماهانه شیبا اینو در اینترنت در سراسر جهان به ۴.۴۳ میلیون نفر رسید. با این وجود، میم کوین با ۱.۲۹ میلیون جستجو ماهانه در مقابل ۷۲۹۰۰۰ جستجوی DOGE، رقیب اصلی خود Dogecoin در ایالات متحده را شکست داده است.

این به رغم عملکرد ضعیف شیبا اینو در قیمت در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با Dogecoin است. SHIB تقریباً ۷۵٪ YTD کاهش یافته است، اما به دلیل نفوذ به metaverse و راه اندازی احتمالی Shibarium، بلاک چین لایه ۲ اتریوم Shiba Inu، همچنان در اخبار باقی مانده است.

علاوه بر این، جستجوهای اینترنتی برای Shiba Inu نیز به دلیل Crypto.com، یک صرافی ارز دیجیتال با بزرگترین موقعیت SHIB تا نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافت. .

علاقه به کلمه کلیدی “شیبا اینو” در ۱۲ ماه گذشته

 

با این حال، کریس مارشالک، مدیرعامل Crypto.com توضیح داد که افزایش ذخایر SHIB آنها به دلیل خرید مشتری است.

ادغام به اتریوم در حفظ جایگاه چهارم کمک می کند

اتریوم با وجود ۳.۸۴ میلیون جستجوی ماهانه در سال ۲۰۲۲ با وجود کاهش ۶۷ درصدی YTD قیمت اتر، چهارمین ارز رمزنگاری شده در گوگل است.

دومین بلاک چین از نظر ارزش بازار به دلیل تغییر آن به اثبات سهام (PoS) از اثبات کار (PoW) از طریق Merge، در اخبار باقی ماند. قابل ذکر است که علاقه به کلمه کلیدی “اتریوم” و عبارات مرتبط مانند “اتریوم ۲.۰” و “ادغام” در سپتامبر و زمانی که سوئیچ PoS اتفاق افتاد به اوج خود رسید.

علاقه به کلمه کلیدی “ادغام” در ۱۲ ماه گذشته

 

جستجوهای اینترنتی اتریوم نیز ممکن است به دلیل نگرانی از تبدیل شدن آن به یک امنیت پس از ارتقاء PoS مورد توجه قرار گرفته باشد. اخیراً پلتفرم رمزنگاری Paxful به دلایل مشابه، پشتیبانی از ETH را حذف کرد.

پمپ کاردانو پنجمین درخواست های اینترنتی برتر را به ارمغان می آورد

Cardano در سال ۲۰۲۲ به طور متوسط ۱.۴۷ میلیون جستجوی اینترنتی ماهانه جذب کرده است و پنجمین ارز رمزنگاری شده گوگل شده در سراسر جهان است.

روند کاردانو به ویژه در ژانویه ۲۰۲۲ زمانی که ADA از نظر قیمت بیت کوین و اتر را بهتر کرد، شتاب بیشتری گرفت. با این حال، بعداً، علیرغم اینکه هارد فورک Vasil در سپتامبر نتوانست افزایشی در علاقه ایجاد کند، جستجوها کاهش یافته است.

علاقه به کلمه کلیدی “کاردانو” در ۱۲ ماه گذشته

سایر ارزهای دیجیتال پر جستجو در سال ۲۰۲۲ عبارتند از Avalanche Litecoin، XRP، SafeMoon (SAFEMOON) و Nexus (NXS).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا