اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

VCهای FTX در معرض “سوالات جدی” در مورد بررسی دقیق هستند

عدم ثبت سوابق FTX همراه با “حسابرسی که هیچ کس تا به حال نامش را نشنیده است” CFTC را مجبور می کند تا در مورد طرز فکر سرمایه گذاران نهادی سوال بپرسد.

در بحبوحه تحقیقات در حال انجام در مورد صرافی کریپتو منحل شده FTX، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) دقت انجام شده توسط سرمایه گذاران نهادی و مسئولیت پذیری آنها را در مورد از دست دادن وجوه کاربران زیر سوال می برد.

کریستی گلداسمیت رومرو، کمیسیونر CFTC، در صحبت با بلومبرگ ، اظهار داشت که VCهایی که مجبور شدند سرمایه‌گذاری‌های میلیون‌ها دلاری خود را تقریباً به صفر برسانند، “سوالات جدی” را در مورد بررسی دقیق انجام شده در سال گذشته ایجاد می‌کند.

کریستی گلداسمیت رومرو، کمیسیونر CFTC، VCهایی را که زمانی از FTX حمایت می کردند، زیر سوال می برد

او نگرانی‌های خود را در مورد افشاگری‌های جان ری، مدیر عامل FTX در دادگاه مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوابق و کنترلی بر امور مالی صرافی مطرح کرد.

خوشحالم که آقای ری بالاخره پس از ماه‌ها تلاش برای بازگرداندن صرافی‌ها به کار خود پرداخت!

من هنوز منتظرم که بالاخره اعتراف کند FTX US حلال است و پول مشتریان را پس بدهد… https://t.co/XjcyYFsoU0 https://t.co/SdvMIMXQ5K

— SBF (@SBF_FTX) 19 ژانویه ۲۰۲۳

فقدان ثبت سوابق همراه با “حسابرسی که هیچ کس تا به حال نامش را نشنیده است” CFTC را مجبور می کند تا در مورد طرز فکر سرمایه گذاران نهادی سوال بپرسد. رومرو در این زمینه چند سوال مطرح کرد:

“چطور ممکن است؟ پس آیا چشم بر آن می بندند؟ آیا آنها فقط با این وعده نوآوری منحرف شدند؟”

بنیانگذار FTX و مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید از اعتماد به عنوان یک تکنیک بازاریابی برای جلب اعتماد سرمایه گذار استفاده کرد. با این حال، رومرو احساسات فعلی سرمایه‌گذاران را تکرار کرد و گفت: «اکنون می‌دانیم که این درست نیست».

در نتیجه، او بر این باور بود که VCهایی که از FTX حمایت می‌کنند، پرچم‌های قرمز را هنگام بررسی دقیق نادیده می‌گیرند و مشارکت آنها را بیشتر زیر سوال می‌برند.

“پس آیا درگیری هایی وجود داشت که مانع از آن شد که آنها (حامیان VC) واقعاً به بررسی دقیق و حقایقی که کشف می کردند توجه کنند؟” رومرو در حین پایان دادن به موضوع مورد نظر پرسید.

کوین اولری، ستاره و سرمایه‌گذار شارک تانک، که زمانی از FTX پشتیبانی می‌کرد، نسبت به سقوط احتمالی صرافی‌های غیرقانونی رمزارز هشدار داد. او بیان کرد:

«اگر از من می‌پرسید که آیا یک فروپاشی دیگر به صفر خواهد رسید؟ کاملا. صد در صد این اتفاق خواهد افتاد، و بارها و بارها تکرار خواهد شد.»

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده بود، بر اساس گزارش دفتر ملی تحقیقات اقتصادی، تا ۷۰ درصد از حجم معاملات در صرافی های غیرقابل تنظیم، معاملات شستشو است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا