اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مدیر عامل Grayscale: رویکرد “یک بعدی” SEC پیشرفت بیت کوین را کند می کند

رئیس Grayscale آخرین کسی بود که به دلیل اقدامات به اصطلاح “تنظیم از طریق اجرای” این مقام را تغییر داد.

به گفته مدیر عامل Grayscale Investments در کشور، رویکرد اجرای مقررات ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیشرفت بیت کوین را متوقف کرده است.

در نامه‌ای که در ۲۳ ژانویه در وال استریت ژورنال منتشر شد، رئیس شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری، مایکل سونن‌شاین، گفت که با این ادعا موافق است که SEC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و جلوگیری از ورشکستگی «تأخیر به بازی» رسیده است.

FTX ، افزود:

“دیر” آنچه را که در اینجا رخ داد را نشان نمی دهد. مشکل رویکرد تک بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تنظیم مقررات از طریق اجراست.»

Grayscale در حال حاضر به دلیل انکار تبدیل اعتماد بیت کوین خود به صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر مبادله (ETF) برای SEC مناسب است.

او تصریح کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار «مطمئناً باید تلاش کند تا بازیگران بد را حذف کند» اما نباید مانع از «تلاش‌ها برای ایجاد مقررات مناسب» شود.

Sonnenshein نوشت، انفعال رگولاتور برای جلوگیری از ورود چنین بازیگران بدی به صنعت کریپتو “از پیشرفت بیت کوین در محدوده نظارتی ایالات متحده جلوگیری کرد.”

او گفت که این امر سرمایه‌گذاران آمریکایی را مجبور کرده است که از کسب‌وکارهای کریپتو برون‌ساحلی «با حفاظت و نظارت کمتر» استفاده کنند.

ما می بینیم که عواقب اولویت های کمیسیون بورس و اوراق بهادار در زمان واقعی رخ می دهد – به زیان سرمایه گذاران آمریکایی است.

نظر Sonnenshein در حالی منتشر می‌شود که Grayscale از SEC به دلیل «انکار خودسرانه» برنامه‌های Grayscale برای تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به یک ETF نقطه‌ای شکایت کرده است.

SEC استدلال کرد که پیشنهاد Grayscale به اندازه کافی در برابر تقلب و دستکاری محافظت نمی کند. Grayscale با بیان اینکه SEC به طور خودسرانه با محصولات معامله شده نقطه ای متفاوت از محصولات معاملات آتی رفتار می کند، پاسخ داد.

Grayscale متعلق به گروه ارز دیجیتال (DCG) است که در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است.

DCG همچنین مالک Genesis Trading ورشکسته است که توسط SEC در ۱۲ ژانویه به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم شد.

در آخر هفته، جان رید استارک، شکاک ارزهای دیجیتال و رئیس سابق SEC، اصطلاح «قانون‌گذاری از طریق اجرا» را مورد انتقاد قرار داد و آن را «عبارت جعلی بزرگ رمزارزها» نامید.

در پستی در ۲۲ ژانویه در لینکدین، او گفت که این اصطلاح “تلاشی نادرست و منحرف کننده است که برای استفاده از آداب و رسوم آزادیخواهانه و ضد نظارتی دلسوزانه طراحی شده است” و آن را “بیهوده مطلق” خواند.

او استدلال کرد که “دعوای قضایی و اجرای SEC در واقع نحوه عملکرد مقررات اوراق بهادار است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا