اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

مؤسسات ایالات متحده ۸۵ درصد از خرید بیت کوین را با علامت بسیار مثبت – Matrixport – تشکیل می دهند

رئیس تحقیقات و استراتژی Matrixport پیشنهاد می کند که صنعت به زودی شاهد عملکرد بهتر لایه ۱ و سایر آلت کوین ها نسبت به بیت کوین خواهد بود.

به گفته استراتژیست ارشد Matrixport، سرمایه‌گذاران نهادی «از کریپتوها دست نمی‌کشند» و داده‌های اخیر نشان می‌دهد که ۸۵ درصد از خرید بیت‌کوین نتیجه بازیگران نهادی آمریکایی است.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات و استراتژی در شرکت خدمات مالی، به کوین تلگراف گفت که شواهد نشان می‌دهد که موسسات از کریپتو صرف نظر نمی‌کنند و نشان‌دهنده این است که ما ممکن است در حال حاضر وارد یک «بازار صعودی کریپتو» شویم.

این داده ها در گزارش ۲۷ ژانویه از Matrixport به اشتراک گذاشته شده است، که نشان می دهد می توان تشخیص داد که آیا دارایی دیجیتال برای سرمایه گذاران خرده فروشی یا نهادی در هر زمان معین مطلوب تر است و بر اساس اینکه آن دارایی در ایالات متحده یا آسیا عملکرد خوبی دارد یا خیر.

این گزارش بیان می‌کند که اگر دارایی‌ای که ۲۴ ساعت معامله می‌کند در ساعات معاملاتی ایالات متحده «عملکرد خوبی» داشته باشد، نشان‌دهنده این است که موسسات آمریکایی آن را می‌خرند، در حالی که دارایی‌ای که در ساعات معاملات آسیایی رشد می‌کند، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد آسیایی آن را می‌خرند.

در این گزارش به بیت کوین اشاره شده است .بیت کوین امسال ۴۰ درصد افزایش یافته است، با ۳۵ درصد از این بازده ها در ساعات معاملاتی ایالات متحده اتفاق می افتد، به این معنی که “۸۵٪ سهم” در ارتباط با سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده وجود دارد، که نشان می دهد موسسات ایالات متحده در حال حاضر خریداران بیت کوین هستند.

تیلن اضافه کرد که داده‌های قبلی نشان می‌دهد که موسسات معمولاً ابتدا قبل از سرمایه‌گذاری در سایر ارزهای دیجیتال شروع به خرید بیت کوین می‌کنند. وی خاطرنشان کرد:

اگر تاریخ راهنما باشد، پس باید شاهد عملکرد بهتر لایه ۱ و آلتکوین ها نسبت به بیت کوین باشیم.

در حالی که این گزارش تاکید می کند که اخبار مربوط به پروژه های دیگر تأثیر مثبتی بر قیمت های توکن مانند Lido DAO (LDO) و Aptos داشته است.رالی کریپتو تنها زمانی آغاز شد که داده‌های تورم ایالات متحده در ۱۲ ژانویه منتشر شد.

همچنین ذکر شد که اتر به نظر می رسد در طول ساعات کاری ایالات متحده عملکرد خوبی داشته باشد، که نشان دهنده «جریان های نهادی» به ارز دیجیتال است، با این حال، APT در تمام ساعات شبانه روز عملکرد خوبی دارد.

Aptos در طول ساعات معاملاتی ایالات متحده و در طول ساعات معاملات آسیا شاهد ترکیبی از بازدهی قوی است.

این گزارش نتیجه گرفت که با ادامه پذیرش سازمانی، این “باید یک نشانه بسیار مثبت برای بیت کوین” باشد.

لین آلدن، اقتصاددان، در اظهارنظرهای قبلی برای کوین تلگراف معتقد است که بیت کوین در حال حاضر «کمی از پسش برمی آید» و به جایی که بدون وقوع سقوط FTX بود، باز می گردد.

آلدن هشدار داد که “خطر قابل توجهی در پیش رو” برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ وجود دارد و شرایط نقدینگی “در حال حاضر خوب” است تا حدی به دلیل ایالات متحده به عنوان یک عامل مهم.

آلدن توضیح داد که از آنجایی که خزانه داری ایالات متحده در حال کاهش تراز نقدی خود برای پایین نگه داشتن سطح بدهی کشور است، “نقدینگی را وارد سیستم مالی می کند.”

در همین حال، معامله‌گر معروف و مفسر بازار TechDev در تاریخ ۲۶ ژانویه یک به‌روزرسانی در توییتر منتشر کرد که همبستگی قیمتی بین بیت‌کوین و طلا را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که اگر بیت‌کوین همچنان از قیمت طلا پیروی کند، حتی ممکن است “مارک ۵۰,۰۰۰ دلار را بشکند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا