اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

SVB mixup بانک SVC هند را مجبور می‌کند تا یک اطلاعیه شفاف‌سازی صادر کند

شباهت در اشکال کوتاه این دو بانک – SVB و SVC Bank – باعث ایجاد اختلاط در میان چند شهروند هندی شد زیرا آنها نگرانی خود را با بانک مستقر در بمبئی مطرح کردند.

امواج شوک ناشی از فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) توسط مشاغل بی شماری از جمله بانکی از هند که هیچ ارتباطی با موسسه بانکی مستقر در کالیفرنیا نداشت، احساس شد.

بلافاصله پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تعطیلی قریب‌الوقوع SVB در ۱۰ مارس، وحشت در سراسر جهان گسترش یافت زیرا سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با یکی از بزرگترین بانک‌های ایالات متحده آینده نامعلومی را نشان می‌داد.

با این حال، یک بانک تعاونی ۱۱۶ ساله مستقر در بمبئی – بانک تعاونی Shamrao Vithal (بانک SVC) – در خط آتش گرفتار شد.

شباهت در اشکال کوتاه این دو بانک – SVB و SVC Bank – باعث ایجاد اختلاط در میان چند شهروند هندی شد زیرا آنها نگرانی بانک هند را مطرح کردند.

بانک SVC با روشن کردن همه تردیدها، اطلاعیه ای صادر کرد که از بانک شکست خورده آمریکایی که اکنون توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) اداره می شود فاصله گرفت .

در این بیانیه آمده است:

بانک SVC با بانک سیلیکون ولی (SVB) که در کالیفرنیا مستقر بود، هیچگونه ارتباطی ندارد. SVC Bank این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به شایعه سازان به دلیل خدشه دار کردن وجهه برند خود اقدام قانونی لازم را انجام دهد.

علاوه بر این، بانک هندی به اعضا، مشتریان و ذینفعان خود توصیه کرد که از شایعات مداوم تعطیلی آن خودداری کنند. این اطلاعیه همچنین سودآوری بانک در سال گذشته را فاش کرد.

در ۱۳ مارس، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برنامه خود را برای کمک به بانک های سنتی سقوط کرده، SVB و Signature Bank، “بدون هیچ هزینه ای برای مالیات دهندگان” اعلام کرد.

به لطف اقداماتی که در چند روز گذشته برای محافظت از سپرده گذاران در برابر بانک های سیلیکون ولی و Signature انجام شده است، آمریکایی ها می توانند از ایمن بودن سیستم اطمینان داشته باشند.

سپرده های مردم در صورت نیاز وجود خواهد داشت – بدون هیچ هزینه ای برای مالیات دهندگان.

– رئیس جمهور بایدن (@POTUS) 13 مارس ۲۰۲۳

از سوی دیگر، دنبال کنندگان بایدن در توییتر تاکید کردند که “هر کاری که انجام دهید، برای مالیات دهندگان هزینه دارد!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا